Selvennystä mitaleihin

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Keskusteluista pitäisi olla maksimissaan yksi mitali per ankkaprofiili, mutta sen arvo voi vaihdella käyttäjän aktiivisuudesta riippuen. Tähän asti on virheellisesti näkynyt, että käyttäjällä on esimerkiksi kolme keskustelumitalia jos on ansainnut ensimmäisen, toisen ja kolmannen tason mitalin. Aikaisemmin näkynyt väärä mitalien lukumäärä on nyt siis korjattu näkymään oikein.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Hei Diljordi kävin sun profiilissas mä oon käynyt siellä ennenkin nyt kun pidän hiirtä sun mitalin päällä sinä lukee et oot kirjottanut yli 80 viestiä. Mistä johtuu vaikka oot kirjotttanut 821 viestiä.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

asas kirjoitti:Hei Diljordi kävin sun profiilissas mä oon käynyt siellä ennenkin nyt kun pidän hiirtä sun mitalin päällä sinä lukee et oot kirjottanut yli 80 viestiä. Mistä johtuu vaikka oot kirjotttanut 821 viestiä.

Joo, mäkin huomasin nyt, no ainakin se mitali nyt näkyy ekaa kertaa mullakin.<br />

Tekstistä se, että akuankan toimitus taas söhliny senkin.

outoa

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

asas kirjoitti:Hei Diljordi kävin sun profiilissas mä oon käynyt siellä ennenkin nyt kun pidän hiirtä sun mitalin päällä sinä lukee et oot kirjottanut yli 80 viestiä. Mistä johtuu vaikka oot kirjotttanut 821 viestiä.

Joo, mäkin huomasin nyt, no ainakin se mitali nyt näkyy ekaa kertaa mullakin.

Tekstistä se, että akuankan toimitus taas söhliny senkin.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

silakka313 kirjoitti:

djlordi kirjoitti:

IML kirjoitti:mitä ihmettä? kaksihan niitä on :0

Oot kirjoittanut viime aikoina vissiin niin paljon viestejä.

mutta miten sitten iml oli 2 mitallia kun olen kirjottanut yli 200viestii ja hän vain 71

Jos se vaikka oli parin tunnin sisällä kirjoittanut 20 viestiä...

Vierailija

-Mitalit näkyvät minun mielestäni aika hyvin. Tosin pelien mitalit ovat aika epä selvät sillä jokaisella pelillä on omat mitalinsa.

Vierailija

mut näissä keskusteluissa ei näy kenenkään mitaleja! taitaa olla taas jotain häikkää näillä sivuilla..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat