Ankka-mestarit Suomeen!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Cèsar Ferioli, Wanda Gattino ja Paco Rodriques, ja Kari Korhonen tulee suomeen.

Mä ainakin käyn hommaan noitten signeerauksilla sen "Neljä mestaria" kirjan...

Aiotteko te muut käydä ostamassa???

Aikataulut ja muut tiedot: http://www.akuankka.fi/uutinen?p_p_id=newsItem_WAR_akuankka&p_p_action=1...

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mä meen kattoon. Sanotaan että Gattino, Ferioli, Rodriques ja Kari Korhonen tulee Suomeen. Kari Korhosen ei kyllä tarvii tulla kun se on suomalainen ja asuu Suomessa.;)

Vierailija

Menisin, jos voisin, mutta Hesa ja Tampere on molemmat parin tunnin ajomatkan päässä meiltä. Joten bensa kulut noususivat liian suuriksi, kun ei ole muuta toimitettavaa asiaa. :(

Vierailija

En varmaan pääse ikävä kyllä.

Don Rosa oli Lahdessa Joulumarkkinoilla mut kun olin siellä töissä en päässyt tapaamaan häntä.

Vierailija

Eli nyt Topicin ideaa on muutettu ja täällä keskustellaan Ankkamestareista, eli monista ankkapiirtäjistä, jotka ovat jotenkin mestarillisia. Esim. Pitäisikö Rosan jatkaa piirtämistä? Oliko Barks maailman paras piirtäjä jms. Topicin on muuttanut Topicin kierrätys päämaja (TKP).

Apukysymyksiä:

-Kuka ankkapiirtäjä on paras?

-Kuka piirtää taidokkaiten?

-Onko joku piirtäjä lopettanut?

-Miksi?

-Entäpä huonoin piirtäjä?

-Ketkä piirtäjät ovat jo kuolleet (Barks)?

Eli näin mennään. Idea on varmasti ymmärretty, joten nyt alkakoot!

-Scrooge McD, World the richest duck and King of the Klondike-

Vierailija

Hyvä juttu tää kierrätys.

Nyyh, jos minulta kysyttäisiin Rosa saisi jatkaa ankka-tarinoiden tehtailua vielä vuosia, mutta ei. Täytyy kai lakata toivomasta, että Rosa jatkaisi piirtämistä vielä eläkkeellä...

-Jöötti-tyttö-

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Rosan pitäisi jatkaa ankkojen piirtämistä,mutta ei!Nyyh!Ei voi mitään,tyhmä silmärairaus,joka Rosalla on!>: (

Mutta onneksi,vaikka harvoin,julkaistaan Rosan tekemiä tarinoita...:>

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: ~Ankkamestarit~

vikke98 - 21.06.10 03:13 (ID 563710) Rosan pitäisi jatkaa ankkojen piirtämistä,mutta ei!Nyyh!Ei voi mitään,tyhmä silmärairaus,joka Rosalla on!>: ( Mutta onneksi,vaikka harvoin,julkaistaan Rosan tekemiä tarinoita...:>

Mitä?! Ai onko Rosalla silmäsairaus?!

Enpäs tiennytkään! Minkä ikäinen hän muuten on?

-HH!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat