Kuinka paljon sinulla on akkareita?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onko sinulla hyllyt täynnä akkareita? Minulla on!

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Taskareita on jotain 35, akkareita reilu 500, kovakantisia 5, muita pehmeäkantisia 5, Roope Setiä 3, mutta aloin nyt tilaan, joten lisää on tulossa.

Vierailija

Minulla on akkareita 31 kansiollista. Sitten olen sullonut niitä laatikoihin ja lajitellut pinoihin. Yhteensä varmaan monta sataa.

Vierailija

Mul ei ooku puolen vuoden ajalta.Ennen ku me muutettii ni mul oli jotain 3-4 pahvilaatikkoo TÄYNNÄ akkareita 50-70 luvulta,tiedän et ne oli arvokkaita mutne vei liikaa tilaa ja jouduin heittää ne roskii.

Tai sit mä myin ne,se tapahtu kauan sitten(en oo ihan varma)

Vierailija

Tyhmä-Touho kirjoitti:Onko sinulla hyllyt täynnä akkareita? Minulla on!

minullakin on hylly täynnä en enää tilaa akkista koska mulla on hirveän paljon numeroita ja muutenkin

Vierailija

Ai tällänen vanha aihe on nostettu pinnalle, mikäs siinä, en oo näköjään ees vastannu, mutta oon vastannu tälläseen eli ohan niitä Akkareita huoneellinen.:) ja lisää tulee..

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Onhan noita jokunen. Akkareita 890+9 teemanumeroa,Kaikki jouluparaatit, 1 joulumanteli,Aku Ankka exstraa 55, taskareita 36+5 teemanumeroita, Roope-setiä 109, Roope-sedän aarearkku,Roope-setä kultaiset vuodet, 1 ja 2 osat Roope Ankka elämä ja teot, 2 Don Rosa kirjaa,1 Ankalliskirjasto, Taikaviitta Kova laki, 1 Aku Ankan aikakone,2 Aku Ankan sata sivuisia, 2 Aku Ankan parhaita,1 Aku-palat, Koulu-Aku, Pelle Pelottoman takukirja, 3 Sudenpentujen taskukirjaa.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat