Seinätaide

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkäs. Kovin monelle tuskin valkesi mitä tarkoitin tällä otsikolla, vai? Tarkoitin otsikolla graffiteja. Kuuluvatko ne kaupunkisi päivittäiseen katukuvaan etkö kiinnitä niihin huomiota ollenkaan. Ovatko ne sinusta hienoja vaiko vain tahrakasoja seinillä? Eli täällä voi keskustella kaikesta graffiteihin liittyvästä (eli ei ole pakko pelkästään vastata näihin antamiini apukysymyksiin).

Omasta mielestä jotkut ovat hienoja, vaikka niiden teko rikollista puuhaa onkin. Ainahan se ei tietenkään rikos ole, koska niitä voidaan myös tilata tai ostaa. Itse en ole rikolliselle polulle lähtenyt ja piirtelenkin niitä vihkoihin aina kun houkutus iskee:D

Ärsyttäviä ovat ne sellaiset nopeat töherrykset, jotka ikään kuin töhrivät katukuvaa.

Kommentit (8)

Hermanni 313
Seuraa 
Liittynyt9.6.2008

Kyllähän niitä täällä meilläpäinkin ilmenee, mutta ilmeisesti kaupunki on alkanut putsayttaa niitä;)!

Eräs minun luokkalaiseni tekee upeita graffittipiirroksia, ja maalauksia, mutta ei seiniin.

Itse en niitä tee, enkä aiokkaan;)!

Vierailija

Nii ja sitte vielä jatkoks, että niitä yhden lauseen vastauksia en tänne haluisi yhtäkään (tätä lukuunottamatta)!

Vierailija

Täällä missä itse asun, ei ole paljon töherryksiä verratuna siinä missä päin äitini asuu.. Äitini asuu yhessä paikassa Järvenpäässä ja siellä on KAIKKI tunnelit töhritty täyteen kaikkea hyödytöntä tekstiä, esim. noob lol lmao rofl tommosia sanoja.. Ja sitten siellä on muitakin paljon rumia sanoja seinillä! Ja en ikinä sprayjaa mitään! :]

Vierailija

Minusta graffiitit ovat hienoja (yleensä niitä tekee ne jotka oikeasti osaavat mutta poikkeuksiakin löytyy)ne kuuluvat urbaaniin kaupunki kuvaan. Itse en tee graffitteja tai muitakaan tageja jne. mutta ainahan niitä voi katsoa. ;)

Vierailija

Sinä että täällä Suomen keskipisteellä ois joku kaupunki (kirjottakaa google Earthiin Leskelä) ainut paikka lähellä missä oon nähny graffiteja on Haapavesi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat