voihan typeryyden typeryys.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Viimeksi minitaskarissa julkaistu "Roope-Setä: Velhojen ottelu" (käsikirjoitus: Federico Povoleri) on minun mielestäni typerä sarjakuva: Yht'äkkiä Roope osaa taikoa ja alussa Roope itse väittää, että ensilantti toisi onnea ja sen takia hänestä olisi tullut rikas.

Mielestäni 1. Roope ei voi oppia taikomaan. 2. Ensilantti ei tuo onnea. Minusta Roope on saanut rahansa kokoon vain ja ainoastaan omin avuin! Siihen ei ole tarvittu taika-amuletteja tai mitään maagisia taikoja, vaan *Roope Ankka*

Mitä mieltä olette? Varsinkin tuo kohta 2 saatta tuoda enemmänkin erilaisia mielipiteitä.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Cakku kirjoitti:En ole lukenut kyseistä sarjakuvaa mutta voin sanoa että ensilantti EI ole mikään onnenamuletti! :( Roopen mukaan ensilantti on vain innostanut häntä keräämän laarillisen rahaa. Ja kaiken hän on tosiaan ansainnut omin avuin.

Oon just samaa mieltä

Vierailija

Hämäyksen Hurrikaani kirjoitti:Kuullostaa aika pelleltä tarinalta!!!Mutta millalle lantti toisi rikkaudet( vai mitämieltä olette?)

Aivan. Millalle Roopen ensilantti toisi rikkaudet, jos Milla sulattaisi lantin amuletiksi vesuviuksen uumenissa.

Vierailija

samoin samassa tarinassa karhukopla oppi taikomaan parissa tunissa KIRJOJA LUKEMALLA!!!!!!! luulisi että taikuriksi oppimiseen tarvitään myös vähän käytänännön oppi + 'pari' päivää lisä oppia.

Vierailija

Cakku kirjoitti:En ole lukenut kyseistä sarjakuvaa mutta voin sanoa että ensilantti EI ole mikään onnenamuletti! :( Roopen mukaan ensilantti on vain innostanut häntä keräämän laarillisen rahaa. Ja kaiken hän on tosiaan ansainnut omin avuin.

Aivan niin!

Vierailija

En ole lukenut kyseistä sarjakuvaa mutta voin sanoa että ensilantti EI ole mikään onnenamuletti! :( Roopen mukaan ensilantti on vain innostanut häntä keräämän laarillisen rahaa. Ja kaiken hän on tosiaan ansainnut omin avuin.

Vierailija

Hämäyksen Hurrikaani kirjoitti:Kuullostaa aika pelleltä tarinalta!!!Mutta millalle lantti toisi rikkaudet( vai mitämieltä olette?)

SAMAA MIELTÄ! KYLLÄ LANTISSA JOTAIN MAAGISTA ON!

Vierailija

Sehän oli vain yksi tarina..Roopen taikominen.

Ko.juttu onkin muutenkin velhotarinaa..jossa Millakin etsii Ankkazumien lanttia korvikkekkeeksi Roopen lantille.

Roopekin haluaa lisää onnenlantteja.;)

Ensilantti voi tuoda Roopelle onnea siinä missä jänönkäpälä Hannulle.:D

Jos Roope menettää ensilanttinsa, niin perikato iskee.

Monella on uskomus johonkin amulettiin, mitä ihmeellistä siinä on.

Vierailija

McCollie kirjoitti:On varmaan taas olleet italialaiset asialla? Onneksi en ole sarjaa lukenut, kuulostaa todella typerältä!

Juu Italialaiset olivat asialla.Piirtäjä on Alberto Lavadori ja käsikirjoittaja on Federico Povoleri.

Vierailija

Olen lukenut sen tarinan, ja ihan hyvä se on, se vaan ihmetyttää että miten Roope voi yhtäkkiä oppia taikomaan. Eikä mun mielestä ensilantti ole mikään onnenamuletti, vaan Roope on omin avuin saanut niin suuren omaisuuden.

Vierailija

Niinpä! Jotkut käsikirjoittajat antavat kyllä sen kuvan että se tuottaisi onnea. Minäkään en ole lukenut tuota sarjakuvaa, mutta kuulostaa tosiaan ihmeelliseltä! Ja Millakin käyttää teknisiä apuvälineitä taikoessaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat