Tuplapostaajat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ja voisi olla kiva jos näitä viestejä ja keskusteluita voisi poistaa (siis omiaan), kun nyt mullakin netti kaatui ja keskustelu vahingossa kaksi kertaa >____<

ja nyt tuplapostaan itse :---D

Kommentit (7)

Vierailija

Tuota noin.Harvemmin näkee tuplapostaajia.Mutta jos näkyy niin toki on ärsyttävää jos sama tyyppi kirjoittaa peräkkäin viisikin postia.

Itse olen pari kertaa kirjoittanut peräkkäin, vain siksi että päätinkin kommentoida lisää jonku toisen nikille.

Kaikkein turhinta on kirjoittaa perään no vastatkaa jo..ja kolmannen kerran:

eiks tääl oo ketään..jne.

Kaikkien aikojen kamalin oli muuan silakka joka teki posteja monen sadan sivun verran, se oli hurjaa, mutta silakka kertoi että kone sekosi.Onneksi se poistettiin kuka muistaa?

Siis minua ei häiritse jos joku kirjoittaa kaksi postia peräkkäin, kun on eri asiaa.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Eilen vahingossa lähetin saman viestin kaksi kertaa. Syy oli se, että ensin kirjoitin viestin ja painoin lähetä. Sen jälkeen vahingossa painoin edelliseen viestiin "vastaa viestiin" -painiketta. Ja sitten äkkiä pysäytin. Sitten painoin uudelleen lähetä-nappia, koska luulin, että viesti ei ehtinyt vielä lähtemään. Sitten se sama viesti tulikin kaksi kertaa.

Vierailija

djlordi kirjoitti:Eilen vahingossa lähetin saman viestin kaksi kertaa. Syy oli se, että ensin kirjoitin viestin ja painoin lähetä. Sen jälkeen vahingossa painoin edelliseen viestiin "vastaa viestiin" -painiketta. Ja sitten äkkiä pysäytin. Sitten painoin uudelleen lähetä-nappia, koska luulin, että viesti ei ehtinyt vielä lähtemään. Sitten se sama viesti tulikin kaksi kertaa.

Tuollainen on hyvin inhimillistä, mua ei yhtään haittaa kun tiedän vahingoksi. Aika nipo pitää olla joka herneen vetää nokkaan, mulla on joskus käynyt niinkin kun oon kirjottanu ja just painan lähetä, ja huomaan vaikka mokan, stoppaan heti ja kirjoitan korjauksen ja painan lähetä, huomaan sitten että se ei mee läpi vaan se virheellisempi muoto.

Joskus kun lähetti postin tuli säkäväkäpimaus ja sillo kyllä saattoi sama posti tulla kahdesti, harvemmin kuitenkin.

Jos joku erehdyksessä postaa kahdesti saman on ihan eri kuin mainitsemani viis kertaa peräkkäin jotain höpinää. Se on jo spämmäämistä.

Vierailija

Sama viesti tulee joskus vahingossa kun kone pelleilee, mutta kyllä minäkin joskus tuplapostaan, mutta minulla on yleensä parempi tarkoitus kuin kalastaa jotain leikkimielisiä mitaleja joilla ei ole tarkoitusta.

Vierailija

Jos on hidas tietokone(niin kuin meillä)voi luulla ettei viesti lähtenyt,ja painaa lähetä kohdasta toisen kerran.Itse yritän etten tuplapostaa.

Vierailija

Mielestäni viesteissä pitäisi olla korjaamis mahdollisuus!

Yritän aina laittaa kaiken yhdeen viestiin, mutta joskus tulee uusia ajatuksia viestin jälkeen ja olisi mukava, jos viestiä voisi vielä lähettämisen jälkeen korjata.

Vierailija

Kaisakoo kirjoitti:Jos on hidas tietokone(niin kuin meillä)voi luulla ettei viesti lähtenyt,ja painaa lähetä kohdasta toisen kerran.Itse yritän etten tuplapostaa.

Sama juttu minulla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat