sivut sekos

minkä takia sivut meni tälläsiks. Ainakin mulla

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mulla on menny keskustelut sellaseks et profiilia ei ees näy, eikä mainoksia, sit ne näytti sellaselta et joku tohelo ois ite tehny ne wordilla. nyt ei oo niin käyny vähään aikaan.

Vierailija

LeenuLiinu&Tiinu kirjoitti:Ja on pari kertaa mennyt sellaiseksi ihmeelliseksi, että mainokset näkyy, mutta sivut näyttää oudolta. Esim. keskustelupalstan viestit näkyi sillä tavalla, että ensimmäiseksi näkyi profiilikuva. Sen alapuolella oli nuo mitalli hommelit ynnä muut. Myös v i e s t i oli profiilikuvan alapuolella.

Sellasia karvalakkisivuja oli ja ihan kierossa toisinsanoen kaikki olivat vasemmalla puolella osittain, mutta nythän vikaa ei ole ollutkaan ja ite poistan ylimääräset banderollit tuosta reunasta kun huomasin että kimpaleita piiloutui niiden taakse.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

salama kirjoitti:Mä en oo päässy tänne viikkoon eilen ekan kerran viikkoon kun salasana oli vaihtunut

Sama juttu oli mun veljellä pari viikkoa sitten..Ei päässy pariin päivään tänne ollenkaan.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

salama kirjoitti:Mä en oo päässy tänne viikkoon eilen ekan kerran viikkoon kun salasana oli vaihtunut

Sama juttu oli mun veljellä pari viikkoa sitten..Ei päässy pariin päivään tänne ollenkaan.

Minulle kävi noin noin kuukausi sitten. Arvatkaa ärsyttikö.

Vierailija

Ja on pari kertaa mennyt sellaiseksi ihmeelliseksi, että mainokset näkyy, mutta sivut näyttää oudolta. Esim. keskustelupalstan viestit näkyi sillä tavalla, että ensimmäiseksi näkyi profiilikuva. Sen alapuolella oli nuo mitalli hommelit ynnä muut. Myös v i e s t i oli profiilikuvan alapuolella.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat