Monta lehteä...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Monta Disney sarjaan kuuluvaa lehteä teille tulee?

Kommentit (13)

Vierailija

meille tulee vaan akkari ai niin ja tuleehan mulle koululainenkin.pyydän että ette valita sen takia musta koska tuplapostaan vahingossa koska meijän kone jökkii aina välillä ja lähettää jotkut viestit aina 2-4 kertaan.mut eei läheskään aina tee sitä.et pyydän anteeks siitä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Milzuuk, pitkästä aikaa... Isot alkukirjaimet ainakin puuttuvat, kuten ennenkin. :^D

Itselleni tulee kolme lehteä. Aku Ankka, Roope-setä ja Sarjisekstra. Aku Ankkaa aloitin tilaamaan 2002, Roope-setää 2004, ja myöskin sarjisekstraa tuolloin. Ihan hyviä lehtiä kaikki, varsinkin italialaispiirtäjäpainoitteinen Roope-setä.

Vierailija

no mulle tulee aku aku ankan lehti (tietenkin,kuka nyt sitä jätäisi tilaamatta)roope setä,aku ankan extra ja sarjis extra ja ostan kaupsta aatk.

Vierailija

Tilaan ainoastaan pelkkää Akkaria, mutta sitten ostan muita lehtipisteistä ja mistä löydän mutta tilaamistani tuo on kyllä ainoa.

Vierailija

Mulle tulee akkari ja ropsu. Lisäksi pikkusiskolle tulee Nalle Puh. SusuKisu jos viitsisit olla tuplapostaamatta!!

Vierailija

Meille tulee kaksi disney-lehteä, eli Roope-setä ja Aku ankka. Tilaisin kyllä itse muitakin ankkalinnaan liittyviä julkaisuja, mutta valitettavasti se kävisi liian kalliiksi kukkarolle, harmi :<.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat