Oletteko voittanut mitään kilpailuissa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Oletteko koskaan voittanut mitää? esim:Viikon vieras tai viikon kupla kilpailuissa? Minä ainakaan en ole ainakaan vielä voittanut mitään

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

En oo voittanu mitään, koska mulla on niin huono tuuri. Tai kyllähän mä voitan aina koulun bingossa jonkun tarran.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Kaikki tuurini taisi mennä siihen että voitin kerran pienenä Muumi-lehden arvonnassa pääpalkinnon. Siitä lähtien en ole voittanut kuin piirrustuskilpailuissa eivätkä ne olleet arvontoja vaan sellaisia "paras voittaa" kisoja.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Olen, voitin Viikon vieras-kisassa, piti saada Indiana Hopo-kirja, mutta sainkin Wizards of Mickey-kovakantisen.:^)

Vierailija

djlordi kirjoitti:Joo, en mäkään oo voittanut, tämmöinen aihe muuten on jo tehty joskus aikoja sitten tänne.

:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(:):(

En ole edes osallistunut!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat