Parannusehdotuksia Aku Ankka lehteen

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No ainakin vois lisätä noita juhlanumeroita ja vois noita tarroja tai muita tulla vähän useammin. Erityisesti haluaisin Mikael Agricola spesiaalin ja uudet Aku Ankka minipelikortit. Ja miksi Aku Ankan minisarjis on ilmestynyt vain YHDEN kerran?!? Sellasia tahtoisin lisää... Onko muilla minkälaista kantaa näihin asioihin? :/

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Mun mielestä tarroilla ja julisteilla ei oo niin paljon

välii,mut kyl niit sivui sais ainaki 40 olla.

En oikee haluis niin paljoo niit sarjiksii mis roope on nuori.

Ja vielä sit niitä sarjis liitteitäkö te tarkoititte.

Jos tarkoititte ja muutenkin oon ihan samaa mieltä et niitä sais olaa enemmän!!!!

Vierailija

Jos Akkareissa on vähänkään jotain erikoista, hinta on heti korkeampi. Se on vähän ikävää... jotain tosi vanhoja sarjoja vois olla enemmän ja niitä yhdensivun juttuja. Välillä ois kiva lukee joku tooooosi pitkä jatkis! ;)

Vierailija

outoX kirjoitti:No ainakin vois lisätä noita juhlanumeroita ja vois noita tarroja tai muita tulla vähän useammin. Erityisesti haluaisin Mikael Agricola spesiaalin ja uudet Aku Ankka minipelikortit. Ja miksi Aku Ankan minisarjis on ilmestynyt vain YHDEN kerran?!? Sellasia tahtoisin lisää... Onko muilla minkälaista kantaa näihin asioihin? :/

minä toivoisin samaa outoX

Vierailija

Sivuja sais olla 50, mutta julkaisuväli sais pysyä samana. Kaikenlaisia liiteitä ja muuta krääsää sais tulla useemmin. Myös b-numeroita sais tulla useampi kuin yks vuodessa.

Vierailija

Vois olla enemmän jtn. minipelejä Akkareissa mukana...

Esim, joitain lautapelejä, kortteja yms...

Tarroja nyt ei, kun ei niitä oikein mihinkään tuu laitettua, eikä julisteitakaan, mutta jos ois joitain pelejä...

Vierailija

Uuusintoja Don Rosan ja Carl Barksin sarjoista ja just niitä kaikkia postikortteja, julisteita, tarroja jne. Sivujakin olisi kiva jos ne lisääntyis:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat