pitkät viestit+!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

olen sitä mieltä että kannattaa kirjoitta vähän pitempiä viestejä kuin ok tai eikö kysyisin onko täällä samaa mieltä olevia?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Kielo kirjoitti:En mä nyt tiedä. Jos ei oo siihen aisiaan perusteluja tai sitten sen asian haluaa sanoa lyhyesti niin en mä nää mitään syytä ruveta vääntään jotain pitkää viestiä. Mun mielestä kannattais perustella omat mielipiteensä silloin kun pystyy.

Samaa mieltä tosta perustelu jutusta! Jos on joku selkeä mielipide niin kyllä silloin täytyy olla joitain perusteluja siihen mielipiteeseen. On kivempaa lukea perusteltuja juttuja.

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

silakka313 kirjoitti:olen sitä mieltä että kannattaa kirjoitta vähän pitempiä viestejä kuin ok tai eikö kysyisin onko täällä samaa mieltä olevia?

Olen samaa mieltä kirjoittakaa pitempiä viestejä kuin esimerkiksi ok, kyllä tai ei!!!:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Vierailija

Minä ainakin olen yrittänyt kirjoittaa vaan tarpeellisia ja asiallisia juttuja, sillä täällä on niin paljon niitä, jotka haluavat saada vaan keskustelumitaleja kirjoittamalla vaan yhden sanan monta kertaa. Kaikkien mielipide on tärkeä, mutta kannattaako laittaa mitään turhaa? Tähän voi vastata ilman perusteita: Ei!

Vierailija

En mä nyt tiedä. Jos ei oo siihen aisiaan perusteluja tai sitten sen asian haluaa sanoa lyhyesti niin en mä nää mitään syytä ruveta vääntään jotain pitkää viestiä. Mun mielestä kannattais perustella omat mielipiteensä silloin kun pystyy.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jezze96 kirjoitti:MITÄ VÄLIÄ?

No, esim. jos joku kysyy jossakin aiheessa, että *missä voi pelata pelejä aku ankan sivuilla* , niin ei siihen saa vastata *joo*

Vierailija

niin on kiva mun mielestä lukea mitkiä viestejä ja kirjottaa itsekkin pitkiä viestejä.esim jos vaikka joku olis samaa mieltä jonkun kans nii ei tarrte sanoo nii in vaan niin olen samaa mieltä(ja sanoa se mistä on samaa mieltä ja että miks).

Vierailija

Sitä kannattaa tehä aika pitkä viesti mut ei taas liian pitkää koska sitä ei kaikki välttämättä jaksa lukea. jokaisen pitäis itte miettii minkä pituinen viesti on että se olisi sopivan pituinen että ei liian pitkä eikä liian lyhyt

Vierailija

OzKi kirjoitti:olen samaa mieltä <br />

<br />

Just tommosia viestejä täällä ei toivottavasti tulla näkemään.<br />

Eli olen samaa mieltä. Sitten viellä isot kirjaimet ja pisteet/pilkut/kysymysmerkit/huutomerkit kun muistaisi niin kaikilla olisi mukavaa.

Joo. Mä oon "valitellut" tuosta oikeinkirjoituksesta. Isojen alkukirjainten käyttö on varsin vähäistä. Katso vaikka keskustelujen otsikkoja (tämä mukaan lukien).

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

AKUHULLU97 kirjoitti:Olen samaa mieltä kuin silakka313. Ei ole kiva lukea sellaista, kun vaikka "ei, on, niin, kyllä," tai jotain muuta samantapaista.

Samaa mieltä olen minäkin, eihän niistä vastauksista ole kenellekään mitään apua niin sama kun ei lähettäisi mitään.

Vierailija

Hmm...Mitäköhän tulee tuosta laskusta eli pitkät viestit+!.Minusta pitkiä viestejä on mukava lukea.Itsekkin yritän usein laittaa mahdollisimman monta sanaa yhteen viestiin ettei jäisi 2 sanaiseksi.

Vierailija

Sopivan pituset on hyviä jos on asiaa kirjottaa pitkästi, jos vaan kommentoi niin ei haittaa vaikka on lyhyt viestiki.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat