Iines lehti!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä pidätte Iines lehdestä? Musta se on tosi kiva, vaikka mulla ei ole kuin pari lehteä vaan. Yksi niistä taitaa olla joku eka Iines lehti. En oo kyl varma. Mä aion ostaa ainakin seuraavan lehden. Vähän kyllä harmittaa, kun osa niistä tarinoista on jo julkastu Akkarissa. Se olisi kivempi, jos ne kaikki tarinat olisi silleen, että niitä ei ois julkastu Akkarissa.

Kommentit (14)

Vierailija

en omista yhtään iinestä ja luin niitä viimeksi joskus hyvin kauan sitten, mutta kyllä minä niistä silti pidin. Tarinat vähän erilaisia kuin akussa ja se on hyvä

Vierailija

Mulla on ne kaikki, on ne ihan hyviä, mutta tosiaan se ärsyttää kun osa niistä tarinoista on jo julkaistu Akkarissa aiemmin!

Vierailija

Kielo kirjoitti:Mitä pidätte Iines lehdestä? Musta se on tosi kiva, vaikka mulla ei ole kuin pari lehteä vaan. Yksi niistä taitaa olla joku eka Iines lehti. En oo kyl varma. Mä aion ostaa ainakin seuraavan lehden. Vähän kyllä harmittaa, kun osa niistä tarinoista on jo julkastu Akkarissa. Se olisi kivempi, jos ne kaikki tarinat olisi silleen, että niitä ei ois julkastu Akkarissa.

Huonoja!!Osta ittlles kunnon lukemista esim akuankan näköispainos ne molemmat.Tilasin sen itte pari päivää sitte mut ei oo viel tullu ne maksaa (siis ne molemmat) yhteensä 73.50e + postikulut ja niissä on yhteensä noin 3200 sivua ja niistä 150 sivua on Clar Barksin klassikoita.Kamut sanoo että ne molemmat näköisteokset on piip hyviä.

Vierailija

Kielo kirjoitti:Mitä pidätte Iines lehdestä? Musta se on tosi kiva, vaikka mulla ei ole kuin pari lehteä vaan. Yksi niistä taitaa olla joku eka Iines lehti. En oo kyl varma. Mä aion ostaa ainakin seuraavan lehden. Vähän kyllä harmittaa, kun osa niistä tarinoista on jo julkastu Akkarissa. Se olisi kivempi, jos ne kaikki tarinat olisi silleen, että niitä ei ois julkastu Akkarissa.

:) :( :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat