Kultaryntäys-Nyt se sitten loppu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuten olemme huomanneet, Kultaryntäys on päättynyt. Aamulla minulla oli vielä pussukka ja kultaa, nyt tämä näyttää niin tyhjältä tämä nettisivusto. Muta kuten sanottu, Päivän-Pamauksesta voit vielä lukea koko jutun. Nyt pitäisi vain keksiä, miksi emme älynneet tehdä sitä, tehdä tätä(eli kerätä enemmän, laiskotella vähemmän) Sain kerättyä hippuja 401 ozia, ja tavoittelin 500 ozia. Olen kuitenkin tyytyväinen siihen minkä sain aikaan.

Toivottavasti moni ei lähde täältä sivustolta pois, koska Tämä aihe kaipaa juttelijoita. Juttelemme siitä, mitä tämän jälkeen tulee, hauskoista kommelluksista (esim. näin unen jossa oli hippuja... tai etsin hippuja muulta monelta sivustolta), mihin pyrit ja sen ärsyttävistä puolista. ;) Ottakaa kantaa :@

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Kalankka kirjoitti:Kerran näin huvittavaa unta. tapahtui Rynätyksen tokana päivänä<br />

<p />

Olin jossakin ulkona ja minulla oli sellanen pussukka joka oli piukea. Mukana oli joitakin rosvoja, jotka varasti kultaa. Pidin kynsin ja hampain kiinni pussistani. Sitten häivyin johonkin ja kun palasin, ylhäällä luki "Kuusi etsijää" Siinä luki Etsijä (olin kait kattonut Harry Poterin ekan osan silloin ) ja olin tulkinnut sen roistoina. Eli mulla oli käyny 6 rosvoa. En kyllä tajunnut sitä unta. :o

Voih, ja Woih! Huomasin, että olin kirjottanut Poterin, vaikka olisi pitänyt kirjottaa Potterin, Ja piti kirjottaa ryntäyksen, tulikin rynätyksen. Kerron mistä se johtuu. Mulla on 37 tai 38 astetta lämpöä.

Vierailija

Niin, moni jäi sitä kaipaamaan.

Mitä mä puhun kuin hautajaisista tulossa! Se on mennyt, ja uu taitaa tulla:) Odotetaan innolla tulevaa!!

Vierailija

Heh... Odotan vieläkin vaistomaisesti sellasta pientä hippua, mutta sitä on vähän vaikea muistaa "ai niin ei sitä oo enää" -.-

Vierailija

Sebu kirjoitti:Seuraavaks tulee varmaan rubiiniryntäys<br />

:) :D

Hmm... Rubiini ryntäys ja jalokiviryntäys... RUBIVI-RYNTÄYS!! Kun on Karamelliraitanen rubiini, niin sittenhän kun Roopella on myö jalokiviä!!:) Mut varmaan kuukauden päästä sellanen tulee. Ja vuoden päästä kultaryntäys yydestaan!!!!

Vierailija

Ikävää, kun en huomannut, että tämmöinen on jo. Tekstiä siinä oli vain pari sanaa, mutta tyypit tulivat otsikon takia.>:(

Vierailija

Jep nyt se sit on loppu! mut "ankkalinnasta on löytynyt jotain muuta arvokasta kuin kulta" jotain semmosta lukee tietolaaris.

mitäköhän se on?

Vierailija

Näitä aiheita on jo monta, mutta tämä oli ensimäinen, jossa on vahva aloitus (ainakin niistä jotka olen huomannut), joten kommentoin nyt tähänkin. Se olisikin aika koomista, jos lähtisi jostain muuaalta etsimään kultahippuja, ja sitte vaikka Koululaisen keskustelupalstalle kirjottais "löytääks kukaan kultahippuja, kun mä en löydä mistään". Siinä ois ihmisillä ihmettelemistä. Mulla kyllä on tunne, ettei kestä kauheen kauan, ennen kuin ihmiset unohtaa, että joskus ees ois ollu tällanen kultaryntäys, varsinki, jos ei tule mitään samankaltaista "teemaa" akkarin nettisivuille. No olihan kultaryntäys kiva niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija

barksisti kirjoitti:Mä en päässy koko "¤#%#@@:n kunnol mukaan liityin vast par päivää siitten.

Kyllä varmaan kohta tulee taas joku kiva etsintä!!:l

Vierailija

adz kirjoitti:Jep nyt se sit on loppu! mut "ankkalinnasta on löytynyt jotain muuta arvokasta kuin kulta" jotain semmosta lukee tietolaaris.<br />

mitäköhän se on?

enpä tiiä

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat