Kenen mielestä taskaria pitäis pystyyn tilata??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Sori, tuli vähän pitkä otsikko mutta se kertoo kaiken. Mielestäni sitä pitäisi pystyä tilata kun Roopeakin voi. Laskin kerran että akkarissa on taskariin verrattuna vuotta kohden puolet vähemmän sivuja, mutta akkari maksaa tuplasti. Jos voisi tilata, niin minä tilaisin. Tilaisitteko te?

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

No, se riippuu hinnasta, mutta kyllä se kävis koska taskarit on ihan kivoja... Tällä hetkellä mulla on niitä noin 110!

Vierailija

Mä ainaki tilaisin jos niit vois. Sitähän vois ehdottaa kustantajal (tai kenel niist nyt yleensä sanotaan) ja kysyy jos nit vois tilata.

Vierailija

Ei tarttis voida tilata, mutta taskarit ovat kallistuneet paljon, joten se vois halventua vaihteeksi!!! Ennen ostin jokakuukausi taskarin, mutta nyt se on niin kallis etei rahat riitä, joten pitää ostaa harvemmin...

:(

Vierailija

En varmaan tilaisi ostan sen melkein joka toinen kuukausi.Sen tilaaminen maksaisi varmaan maltaita.Laskin tuossa äskettäin, että se maksaisi vuodessa noin 60 euroa.

Vierailija

miettikkää: joka viikko semmonen tajuttoman kokonen pikku-paketti postilaatikossa. kuullostaa hyvältä eikö vaan? mutta sitten tuleekin joka vuosi semmonen tajuttoman kokonen jätti-lasku postilaatikossa...

Vierailija

Musta sen taskarin vois iha hyvi tilata. Se kyllä kävis aika kalliiks, mut kerran se vaan kirpasee. Ja taskarissa on vähän niinku monta akkarii samassa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat