kuukauden palkintotehtävät

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kuka on osallistunut aku ankan palkintotehtäviin? jos ootte, niin ootteko voittanu mitään? mä tahtoisin osallistua mut en ikinä muista.

Sivut

Kommentit (31)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Ja muutenkin netissä on paljon helpompi osallistua näihin kilpailuihin!

Niin on, ei vaan koskaan voita mitään vaikka osallistuis kaikkiin.

Vierailija

Itse olen noin 10-kertaa osallistunut kuukauden palkintokisaan Aku Ankka -lehdessä, ja olen voittanutkin kerran.

Voitin yli 100€ edestä tavaraa, joka on aika mielettömästi, kun ajattelee, että itse ei joutunut siitä mitään maksamaan. Voitin sellaisen soivan Mikki-sähköhammasharjan, olisiko ollut vuoden 1965 molemmat Näkkärit (en muista tarkasti minkä vuoden) ja vielä jonkin kovakantisen, olisiko ollut joku Ankalliskirjastosta:D

Sitten osallistuin pari kertaa täällä sivuilla olleisiin viikon vieras ja viikon kupla -kilpailuihin, mutta niistä ei voittoa...

Vierailija

en oo osallistua koskaan kuukauden palkintotehtävään mut oon osallistunu viikon kuplaan ja viikon vieraaseen ne on mun mielestä ihan kivoja kisoja en kyllä oo vielä ainakaan voittanu mitään

Vierailija

En oo ennen osallistunu, mut nytkun voi osallistuu netissä niin oon osallistunu, ku ei tartte lähettää postikorttia...

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat