Turhat keskustelut pois!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen huomannu että täällä on joskus aivan älyttömiä keskusteluja, kuten: onko Aku kiva? Tai että odottatteko Akkarin tuloa kovasti? En lähde syyttämään ketään, mutta luultavasti etenkin nuoremmat käyttäjät tekevät tällaisia keskusteluja jumittamaan muutenkin hitaita sivuja. Ottakaa kantaa.:)

Kommentit (7)

Vierailija

Tosiaan, täällä on jotain 88 :o sivua eri keskusteluaiheita, joten väkisinkin nousee mieleen, että onkohan nää kaikki nyt ihan tarpeellisia..? Justiinsa tällästen takia kannatankin sitä, että ois yks keskustelu missä sitten voitais jutella niistä ei-niin-tärkeistä-aiheista ja kaikesta muustakin.

Vierailija

Samaa mieltä. Jotkut, varsinkin nuorimmat, kirjottelee tänne turhuuksia, että pääsis "ahkerimmat kirjoittajat" listalle.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Olen täysin samaa mieltä. Suuri viestimäärä ei tee kenestäkään parempaa, arvostetumpaa, komeampaa tai jumalaisempaa ihmistä. Vilpillisin keinoin viestimäärän kasvattaminen on vain naurettavaa ja säälittävää.

Vierailija

_wonderlust_ kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä. Suuri viestimäärä ei tee kenestäkään parempaa, arvostetumpaa, komeampaa tai jumalaisempaa ihmistä. Vilpillisin keinoin viestimäärän kasvattaminen on vain naurettavaa ja säälittävää.

Näin on! (Uskallan olla samaa mieltä, koska omasta mielestäni en ole syyllistynyt moiseen.)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat