Akuankan Taskukirjojen keräilijä-hullut tänne!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Voitaisko puhua kaikenlaista taskareista, esim. kuinka monta, mikä on vanhin jne...

Sivut

Kommentit (91)

Vierailija

Ankka-Paisti kirjoitti:Voitaisko puhua kaikenlaista taskareista, esim. kuinka monta, mikä on vanhin jne...

oiks teemanumero 1 mikki kiipelissä

Vierailija

Mul on taskareita n. 24 (aika vähän), roope-setiä on kotona n. 4o mutta mökillä varmaan 100 kpl tai enemmän, teemanumeroita on 2 samoin minitaskareita. Lehtiä on ikivanhoja kotona, mökillä sekä mummolassa. Yhteensä varmaan ainakin 300 kpl. Vanhin taskari on nro 83. Mikä on teidän vanhin taskari?

Vierailija

Taskareita on paljon,Aku Ankkojakin on paljon,ja niitä ylimääräisiä on paljon.Aikakoneita,Extraa,Minitaskareita,yms.Heh heh.:D:D:D:$:@:$:@:£.terv.Remy23

Vierailija

Mulla on kaikki taskarit,kaikki taskarin teemanumerot,kaikki taskarin erikoisnumerot(1 puuttuu),ja kummatkin mini-taskarit!

mun vanhin taskari on 1 mikki kiipelissä,joka on 1.painos vuodelta 1970!

Vierailija

mul on noin 200 ja keräilin niit ennen, mut en enää oikein jaksa kun niit tulee niin usein ja on kuitenkin aika kalliita

Vierailija

mul on taskareita aika paljon, en nyt jaksa laskea. menen heti ostamaan uusimman taskarin kun se ilmestyy kauppaan. :)

Vierailija

Mulla on:

n. 60 taskaria

6 teemanumeroa

3 aikakonetta

1 jumbo

20 kovakantisia

Niin ja muutama, ehkä 15 roope-setää

ja ja pian 12 kansiota aku ankkoja :)

Vierailija

yli 150 taskarii,1jumbo,n.50 roope-setää,10 kansiota akkareita,15 kovakantista,9 teemataskaria,10 albumia,2 mini taskaria jne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat