Aku ankassa: Samat tarinat, mutta eri ihmiset!!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olet oikeassa , usein on hyvin samantyylisiä tarinoita :D

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Niin. Yksi mikki Hiiri-tarina alkoi lähes samalla tavalla, kuin tarina Aku Ankka ja punainen postimerkki. Kaksi tarinaa oli AIVAN samanlaisia, jopa loppuratkaisu oli sama, eli kummassakin karhukopla hakeutuu ankkalinnalaisen neron eli yllätys yllätys Pellen ja Taavin oppilaiksi pikkutytöiksi pukeutuneina. He kysyvät, että kuinka paljon dynamiittia tarvitaan kolmelle miehelle, jotka aikovat räjäyttää pankin panssarioven. Saatuaan tiedon he paljastuvat ja ryntäävät pakoon. Jahdissa sekä Taavi että Pelle löytävät kaksi tyhjää lasipulloa ja mennessään purettavan tontin vierestä he uhkaavat heittää pullot Karhukoplan päälle väittäen niitä pommeiksi. Kun Karhukopla ei usko, he heittävät pullon näytteeksi tontille, ja koska siellä on purkutyöt meneillään kuuluu räjähdys ja kopla antautuu. Siis TISMALLEEN samanlaiset tarinat!

Vierailija

NIINKUIN ANKKALINNANPILLIPIIPARI SARJASTA OP TEHTY KOLME VERSIOTA MELKEIN PERÄKKÄIN TAJUTONTA(MINUN MIELIPIDE)

Vierailija

Mikä onkaan markkinoiden vaikutus tilanteeseen? Tietynsorttiset tarinat myyvät paremmin kuin toiset. Vaatii aikamoista uskallusta alkaa tehdä jotain täysin erilaista tarinaa kuin muut. Se joko onnistuu ja saavuttaa suuren suosion, tai sitten se lyntätään, koska se oli niin erilainen kuin muut. Porkkana sille, joka keksii jotain täysin tuoretta. Akkaritarinoita on aika paljon, olisihan se aika ihmeellistä, jos jotkin tarinat eivät muistuttaisi toisiaan. Omaperäisiäkin uusia tarinoita kyllä löytyy, mun mielestä tilanne ei oo vielä huolestuttava sentään ^^

Vierailija

Mun mielestä tosiaan on niin, että Akkarissa om samat tarinat, eri ihmiset. Tai se niin paljoa ole, mutta onpahan kuitenkin, mikä on ERITTÄIN huono asia!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat