Disney julkisti 3D-suunnitelmansa

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

*Elokuvayhtiö Disney ja sen animaatiostudio Pixar tekevät kahdeksan 3D-animaatiota seuraavan neljän vuoden aikana, kertoo BBC. Muun muassa suosikkielokuva Toy Storysta ja sen jatko-osista julkaistaan 3D-versiot.*

Ensimmäinen uusi kolmiulotteinen elokuva on seikkailuanimaatio Up, joka tulee teattereihin ensi vuoden toukokuussa.

Yhdysvalloissa on tällä hetkellä noin 50 elokuvateatteria, jotka pystyvät esittämään 3D-elokuvia. Luvun ennustetaan kuitenkin nousevan, vaikka 3D-elokuvien katseluun tarvitaan yhä erikoislasit.

Sivut

Kommentit (61)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Vähän niistä tulee varmaan hyvii. Me mennään katoo lähiaikoina joku 3D-leffa, todennäkösesti Kajaanissa käydää kattoo se. Ne on varmaan aika jännii ja sitte toivon että ne on parempii ku jossain Sly 3:ssa. Ei oo järin näyttävä se peli sen #D lasien kanssa. Mutta siinä on kuitenkin pieni ruutu ja leffa salissa on isompi ruutu että siellä se voi tuntuu enemmän todenmukselta.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Rosa4tehwin kirjoitti:

Rosa4tehwin kirjoitti: Muistaakseni Lappeenrannassa taisi olla yksi.

Pakko tuplapostata, kun asiavirhehän viestiini lipsahti. Eli eipä taida Lappeenrannassa olla, mutta ensimmäinen 3D-leffa nähtiin Hämeenlinnassa. Myös Kajaanissa on yksi teatteri. Kolmannesta en tiedä, mutta ainakin Hämeenlinnassa ja Kajaanissa voi 3D-elokuvia nähdä.

Kävin Flamingon (Vantaa) avajaisissa 3D:nä Matka maankeskipisteeseen ja ohan se parempaa tekniikkaa ja sovellusta.Terävyys ja muu kuvanlaatu oli suurin piirtein samaa luokkaa kuin Linnanmäellä.

Vierailija

Onkohan se hienon näkösatä kattoo 3Dnä? Ainakaan Sly 3:ssa ei ollu hienon näkönen 3D versio.(laseilla katottiin eikä ollu hienoa jälkeä)

Mutta tekniikkahan keittyy.

Vierailija

juu, itsekin olen käynyt disney worldissa,Mutta asiaan. suomenkielisessä wikipediassa on jotain tietoa toy story 3sta

Vierailija

djlordi kirjoitti:

5lauri kirjoitti:siint tulee hyvä

Tuo oli eka sun järkevä teksti.

Niinkö? ehkäpä tosiaan eka järkevä.

Vierailija

-mirre- kirjoitti:Mä oon nähy sellasii 3D elokuvii sillon ku kävin Amerikas ja on ne ihan hyvii. 4D elokuvat on kans kivoi.

Wau! Varmaan hieno kokemus. Etenkin tuo 4D

Vierailija

-mirre- kirjoitti:Mä oon nähy sellasii 3D elokuvii sillon ku kävin Amerikas ja on ne ihan hyvii. 4D elokuvat on kans kivoi.

niin 3D:t on ihan kivoja mutta mitä on 4D elokuvat?

muuten ootteko te ollut sellaisissa 3D elokuvissa joissa esim

kun sataa nii ylhäältä tiputetaan jotain nestemäistä

Vierailija

murmeli-D kirjoitti:-mirre- kirjoitti:Mä oon nähy sellasii 3D elokuvii sillon ku kävin Amerikas ja on ne ihan hyvii. 4D elokuvat on kans kivoi.<br />

<br />

niin 3D:t on ihan kivoja mutta mitä on 4D elokuvat?<br />

muuten ootteko te ollut sellaisissa 3D elokuvissa joissa esim<br />

kun sataa nii ylhäältä tiputetaan jotain nestemäistä

4D on juuri se, että tulee niitä fyysisiä tehosteita, niin kuin tehwin jo edellisellä sivulla sanoi. Siis se sama josta juuri puhuit. : D Olen käynyt linnanmäen siinä 4D teatterissa, jossa on juuri niitä: tuulta, sadepisaroita, penkkien liikettä. Tosi kiva.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat