Tiku ja Taku

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Onhan ne ihan söpöjä, sen takia minä niistä pidänkin hahmoina. Ne tuovat myös hyvää vaihtelua Akkarin tarinoihin (silloin harvoin kun niitä ilmestyy).

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Kyl ne ihan kivoja on, mutta mä en tykkää niistä ohjelmissa/elokuvissa olevista Tikusta ja Takusta, koska mä en tykkää niitten ärsyttävästä äänestä.

Vierailija

Iha OK. Joskus Tikun ja Takun tarinat on ihan hyvii mut ku se ei liitty tavallaan Akuun mut onhan ne ihan hyvii. Pidän niistä enemmän kuin Pepistä.

Vierailija

YÄK.En todellakaan pidä niistä, jos ei nyt oteta mukaan Tiku ja Takun pelastuspartiota.Tiku ja Taku ovat kettumaisia.Sarjakuvat on tehty sillä kliseisellä juonella, että Aku muka niin kiusaa Tikua ja Takua, mutta sitten maaoravaisemme keksivät uuden keinon Akun pään menoksi.TYLSÄÄ.Tikulle ja Takulle ei käy edes huonosti pelastuspartiossakaan.Aina joku muu saa kärsiä heidän puolestansa.Ja Iines vielä kehtaa lelliä näitä piruja.Tiku ja Taku saattavat näyttää söpöiltä, mutta ulkonäkö saattaa pettää.

Niin, en ole koskaan pitänyt Tikusta ja Takusta.Ärsyttäviä molemmat.Vielä inisevät sellaista konekiväärivauhtia, että vähemmästäkin tulee pää kipeäksi.No, ehkä pidän enemmän Takusta, vaikka hölmönpuoleinen onkin.Tiku on sellainen näsäviisas, vaikka onkin veljeänsä älykkäämpi.Taku-parka saa vain aina kärsiä, kun Tiku lyö häntä päähän, kun hän ei tiedä jotain yksinkertaista.Mutta olihan eräs episodi Tikusta ja Takusta ihan hauska.Siinä missä molemmat karkaavat yöllä tapaamaan daamiaan, vaikka se on sama henkilö, ja he sitten saavat tapella siitä.Hauskin TikuTaku-episodi aikoihin.

Vierailija

En hirveästi pidä näistä hahmoista. Hubbardin piirtäminä ne ovat hyviä. Taku on ehkä parempi, koska se on niin typerä ja hassu. ;D.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat