Olis hyvä keksii kaikenlaisia lyhennyksiä ankka-sanoista!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Juu, eli eikös meiän kannattais keksii kaikkii lyhennyksii niinku LOL(lots Of Laugh)((paljon naurua)) mutta vaan niinkuin ankka-versiona,

esim: AAA (Aivan Aku Ankkana)joka tarkottaisi että on ollut viime aikoina aivan aku hullu. Antakaa (hyviä) ehdotuksia!!!

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

milzuuk kirjoitti:Ankka-Paisti tää on kyl ihan syvältä koko keskustelu.

jos et pidä ni miks oot täällä?

ja muutenkin, en mä sitä voi poistaa enää

Vierailija

Albus kirjoitti:Älä masennu. Idea oli minusta aika huvittava, hyvällä tavalla siis. Onhan suomen kieleen jäänyt Hannu Hanhikin, joka tarkoittaa että joku on ihan älyttömän onnekas. Ja asasille tiedoksi, ettei täällä sivustolla saa haukkua ketään. Niin että minun mielestäni idea olisi ihan käytännöllinen, ja toisi hiaman enemmän hupia kuin nuo LOL höskät, ja idea olisi mainio, kun ottaa huomioon että nämä on Akkarin nettisivut.

kiitos!!

Vierailija

ihan kiva idis , muuten . mä ajattelin et vois olla vaikka A.K.U (Aku Kiipeää Ullakolle) että joku on ihan latvalaho mutta älkää pliis pilkato tai nimitelkö Ankka-Paistia se vain halus keksiä lyhenteitä ankka-sanoista niinkuin minäkin .

Vierailija

M1gg3 kirjoitti:ihan kiva idis , muuten . mä ajattelin et vois olla vaikka A.K.U (Aku Kiipeää Ullakolle) että joku on ihan latvalaho mutta älkää pliis pilkato tai nimitelkö Ankka-Paistia se vain halus keksiä lyhenteitä ankka-sanoista niinkuin minäkin .

:)thanks, ja olishan ne lyhenteet ollu sillei kivoi että kun olis jossain kuulllut jonkun sanovan esim mun keksivän lyhenteen niin olis voinu mennä kertoo että on keksinyt sen ja miten se syntyi, mut jos te haluutte olla tommosii ni ei sitte the end ja niin edelleen.

Vierailija

milzuuk kirjoitti:Älä nyt pahastu mut tää idea on ihan syvältä.

No ei sun tota olis tarvinnu kertoo mut kiitos kun lisäsit että älä nyt pahastu.

Vierailija

tepsutin kirjoitti:mut onhan jo jotain lyhenteit esim A.Ankka (eli Aku Ankka)

nii mutta tarkoitin että semmosii joita vois käyttä keskusteluissa esim:

joo mää oon ollu tänään ihan IA (ilman akua) kun se ei tullukkaa postilaatikkoon mutta kun pelasin apeetä (aku pelejä) tulin ihan touhoks (yhtä innokas kuin touho ankka) ja kaikkee tommosta

Vierailija

Ankka-paisti Jos olet nähnyt erään Lyhyen akkarin Jossa iines lähettää akulle viestiä eikä aku saa siitä mitään selvää. aku kysyy Pojilta mitä se tarkoittaa he sanoivat että se on lyhenne niinpä aku lähettää iinekselle viestin joka on myös lyhennetty no ne alku kirjaimet ovat P.Ö.L.J.Ä.K.E. Et ota opiksesi Nörtti.

Vierailija

asas kirjoitti:Ankka-paisti Jos olet nähnyt erään Lyhyen akkarin Jossa iines lähettää akulle viestiä eikä aku saa siitä mitään selvää. aku kysyy Pojilta mitä se tarkoittaa he sanoivat että se on lyhenne niinpä aku lähettää iinekselle viestin joka on myös lyhennetty no ne alku kirjaimet ovat P.Ö.L.J.Ä.K.E. Et ota opiksesi Nörtti.

Ketä saa saakutti haukut nörtix lol noob loldsfk e:mc2!!!!!! :) XDXD

No joo olihan se aika tyhmä idis...Ajattelin jos teidän muitten mielest se olis ollu hauska idis mut ei sit...

Vierailija

asas kirjoitti:Ankka-paisti Jos olet nähnyt erään Lyhyen akkarin Jossa iines lähettää akulle viestiä eikä aku saa siitä mitään selvää. aku kysyy Pojilta mitä se tarkoittaa he sanoivat että se on lyhenne niinpä aku lähettää iinekselle viestin joka on myös lyhennetty no ne alku kirjaimet ovat P.Ö.L.J.Ä.K.E. Et ota opiksesi Nörtti.

ja oon muuten lukenu sen homman.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat