virhe sudenpentumitaleissa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko teille koskaan käynyt sillai että teiltä on poistettu noin vaan mitaleita ilman että te teette mitään sääntöjen vastaista? mulle on . mulla oli ennen 5 sudenpentumitallia ja ne kaikki oli ansaittu kesusteluista. keskustelujen 4 mitali 3 mitali 2 ja 1 mitalli ja vielä se että oon kirjottanut yli 80 viestiä sitten multa vaan häippäs 4 mitalia noin vaan enkä ollu tehnut mitään sääntöjen vastaista.kirjottakaa samanlaisista tapauksista.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

on samaa mieltä gjlordin kanssa tästä aiheesta on monta keskustelua kannattaa kahtoa ne ensin ennen kuin tekee uutta aihetta

Vierailija

Niin, Mikkis sen jo sanoikin. Jos keskusteluissa on 5 mitali, sitten kun kirjoitat lisää viestejä tulee 4 mitali, ja sitten tulee 3 mitali (pronssi), sitten kirjoitat lisää, tulee 2 mitali (hopea) ja lisää, niin tulee 1 mitali (kulta). Se EI tarkoita sitä että sinulla on keskusteluissa viisi mitalia, se tarkoittaa sitä että sinulla on keskusteluissa viides mitali.

Mutta kyllä se varmaan nyt on jo tajuttu, kun tämä on niin vanha aihe.

Vierailija

Mun mielestäni se on niin, että tuo luku ei tarkoita määrää kuinka paljon sulla on mitaleja, vaan se on niinkuin ykkösmitali. Vähä niinkuin kultamitali. En tiedä tajusitko... (:

Vierailija

Mulle kävi samasti kuin anttu443355:selle. Multa vaan katos ne yhtäkkii ja enkä ikinä oo tehny mitään päin sääntöjä.

Vierailija

Ei oo mikään virhe mullaki oli 6 mitalii ja nyt on 2 ku nyt on suurin määrä 2 mitalii keskusteluista ainaki mä luulen niin.

Vierailija

mullakin oli viis mitallia keskustelusta.. nyt on vaan yksi.. huomasin että kellään ei ole kuin kaksi tai yksi;):(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat