Giorgio Cavazzano fani klubi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tervetuloa Giorgio Cavazzanon fani klubiin!

Täällä voitte jakaa tietonne Cavazzanosta. Minä tiedän hänestä hyvinkin paljon. Voitte myös kertoa mielipiteenne Giorgiosta. Laittakaa myös sopiva Aku-merkki ja kertokaa miten se tehdään. Onko teillä nimmareita Cavazzanolta? Kertokaa ihmeessä!

T: Cavazzano fani klubin perustaja

P.S.

Aloitan iltapäivällä (Pääsen koulusta kello 14 ja matkaa on 2 km, menee matkaan noin

30 min ja avaan heti kotona tietokoneen kun kerkeän ja aloitan!).

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Mulla on Cavazzanon nimmari Menetetyn muistin tapaus kirjassa. Kävi hakemassa sen lokakuussa kirjamessuilla!!:D

Vierailija

Hän syntyi 19. lokakuuta vuonna 1947 Venetsiassa. Muuten, olen tehnyt Akupediaan artikkelin Cavazzanosta, voitte lukea jos haluatte tietoa Cavazzanosta. Katsokaa osasto Piirtäjät ja käsikirjoittajat, sieltä tietoa Cavazzanosta nimellä Ankka-piirtäjä Giorgio Cavazzano. Siellä ne tiedot on! Mikä muuten on teidän mielestänne paras Giorgio Cavazzanon piirtämä tarina? Minun mielestäni Rodoksen kolossi.

Vierailija

Vissiin ei pitäis jankuttaa siit koulust. Cavazzano aloitti siis Scarpan opeissa 14-vuotiaana jaaloitti ankka-sarjojen piirtämisen itsenäisesti 70-luvulla (?1973?)

Vierailija

Ai niin, se Aku-merkki! Se on :s ja teet sen näin:

Paina "nuoli ylös (Caps Lock:in alla oleva nuoli)" ja saman aikaisesti .-näppäintä ja sitten kun on tullut : niin laita pieni s-kirjain.

Tiedän toisen väsän apeamman; :D , kerron sen silti:

Tee taas : ja sitten iso D-kirjain.

Ohessa koulusta pääsemis-ajat:

Ma:14

Ti:13

Ke:14

To:13 tai 14

Pe:13

Kotimatka on noin 30 min.

Vierailija

Laturi Tapio kirjoitti:Ai niin, se Aku-merkki! Se on :s ja teet sen näin:<br />

<br />

Paina "nuoli ylös (Caps Lock:in alla oleva nuoli)" ja saman aikaisesti .-näppäintä ja sitten kun on tullut : niin laita pieni s-kirjain. <br />

<br />

Tiedän toisen väsän apeamman; :D , kerron sen silti:<br />

<br />

Tee taas : ja sitten iso D-kirjain.<br />

<br />

Ohessa koulusta pääsemis-ajat:<br />

<br />

Ma:14<br />

Ti:13<br />

Ke:14<br />

To:13 tai 14<br />

Pe:13<br />

<br />

Kotimatka on noin 30 min.

Moi, älä pahastu, jos muut sanoo, ettei niit kiinnosta, määki pidän Cavazzanosta.

Vierailija

judoka kirjoitti:niin on.Mitä hahmoa se teidän mielestä piirtää parhaiten?Mun mielestä Rankku Kanuunaa!

Mustakin ehkä Rankkua tai Roopea. Mikkiäkin se piirtää ihan hyvin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat