TOP 3 Käyttäjät

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kirjoittakaa tänne teidän mielestä 3 parasta käyttäjää tällä sivulla.

Tässä on mun lista 11.4.2008

TOP 3:

1. Adz

2. Ankka313

3. Jäätelö

Sivut

Kommentit (222)

Vierailija

tulikärpänen kirjoitti:Vaikea valinta.Laitan nyt 2 samalle sijalle,koska valinnat tuottivat tuskaa muutenkin.<br />

1. Wonderlust,Rosa4tehwin<br />

2. Adz<br />

3. Af1

Hups! Meni yksi juttu väärin:

2. sijalla Adz ja Salwer1st/

Vierailija

the legend of DUCK kirjoitti:Onko pakko tehdä sama keskusteöu kolme kertaa? Top 10-tyypit, aktiivisimmat anktiristit (vai miten se oli) ja nyt tämä. Yokonin hyinen lenkki oli oikeassa kun sanoi että tällainenkin viellä tulee! PS. Top3 tyypit:<br />

1.salwer1st<br />

2.akuhullu97<br />

3.Sami-96

Kiitoksia, kun noin ylhäällä olen. :D:D:D Kiitos myös ankkarockille ja muille minut maininneille/mainisevaan tuleville :D:D:D!!

Vierailija

Nyt voin laittaa uudestaan näitä kun muistan paremmin tämän sivun käyttäjiä eli en laita top kolmea se olisi liian vaikea päätös, joten here we go: Sami-96, Wonderlust, Akuhullu-97, Salwer1st, Tukedi, djlordi, Duke Duck, Otto Ankka-94, Ankkarock, Frodo96, taas jäi joku, sori! myöskin plussat kaikille jotka eivät lähetä mitään turhaa spämmiä tänne! Ja kiitos Sami-96:lle maininnasta! Ajattelin etten olisi kenenkään listalla, koska olen ollut ikuisuuden pois, nyt tulen joka päivä(no en ihan joka, no kesällä ehtii) Nyt lopetan tämän pitkän ja sekavan viestini t. Reizen

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Danke tulikärpänen! Yksi asia minua ihmetyttää noissa listoissa. Miten niin minä olen huumorintajuisempi kuin muut? Selittäkääpäs. Itse en ainakaan koe kirjoittavani hauskempia viestejä kuin muut. Perin outoa... Danke selittäjälle.

Vierailija

Oh, nyt olen kyllä hämmentynyt! Miten ihmeessä olen päässyt itsensä azd:in listalla noin ylös! Kiitoksia kiitoksia paljon! Samoin myös Basistin Mokomalle ja Af1: delle, ja muillekkin minut maininnelle!

Minun joulukuun listani onkin seuraavan moinen:

1. Basistin mokoma ja Af1

2. Azd ja Siru05

3. Frodo95 ja Djlordi.

Sitten seuraavana tulisi mm. : Hanhihannu, _Wonderlust_, Ankkarock ja moni, moni muu hyvä käyttäjä!

Vierailija

Toksia Mary-Katelle, ja muille jotka ovat minut maininneet. Ja näkyyhän täällä tätä porukkaa olevan, en ole MaDia nähnyt täällä vähään aikaan, lieneekö syy, kun en itse täällä 24/7h päivässä aikaa vietä :).

Vierailija

Hennukka, olisit sitten tuonkin viestin jättänyt laittamatta...

Ja kiitoksia, kiitoksia paljon kaikille minut maininneille!

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Salwer1st/ kirjoitti:

Donald-91 kirjoitti: Mihin muuten Taikisfani on kadonnut? Mielestäni häntä ei ole näkynyt näillä sivuilla pitkiin pitkiin aikoihin. Hän on sentään aloittanut niinkin hyvän topicin aikoinaan kuin Kokous nettisivujen hyväksi. Onko muilla havaintoa hänestä ja miltä ajalta?

Viimeisin havainto Taikisfanista on eiliseltä, eli tiistailta 16.12.2008. Ei siis ole kovin kauaa.

Aijaa! Mitenhän en ole sitten sattunut huomaamaan? No, okei, homma selvä.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Kärkikolmikosta löytyy.

1.Tapsa99 ja adz

2.Sami-96

3.Salwer1st/

Pahoittelut noista nimistä jotka kaikki taisin möhliä?

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No nyt tuli, outo juttu. 2 kertaa ennemminkin lähetin viestin muttei tullut mitään...

Kiitokset jokaiselle :)

Top3 on kyllä vaikea, kun on niin monta loistavaa käyttäjää :)

Suunnilleen tällainen kuitenkin on listani:

1. Adz

2. Mac Ducky

3. Akuhullu97

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat