AkuFani? Mut ei ole yhtään Aku lehtejä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Veikkaan että tämmöstä ei löydy :D Mutta voit myös puhua mitä sulla on ja monta :)

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

milzuuk kirjoitti:Ihame ois jos on akufani mut ei oo yhtäkään aku ankkaa sellasta pitäiskylltä ettiä kauan et löytäis.

Jep.

Vierailija

Miten niin ei voi olla? Kyllä Aku fani voi olla vaikkei omistaisi yhtään Akkaria. Lainaan tähän Albus: sen viestin jossa hän osasi selittää asian minua paremmin ja fiksummin.

Albus kirjoitti:Kyllähän sellaisia voi olla! Ja tottakai voi olla fani, vaikkei omistaisi yli 30 lehteä!!! Eihän sille voi mitään, jos vanhemmat eivät halua tilata tai ostaa tai yli 18v:llä palkka on sen verran pieni, ettei voi hankkia, niin estääkö se

pitämästä Aku Ankoista?<br /> EI! Onhan kirjastojakin olemassa, ja periaatteessa se on halvin mahd. vaihtoehto (ellei sitten tuo lainaamisiaan ajoissa takaisin...). Ja sitten tietenkin voi lainata kaverilta.<br />

Ei faniutta voi verrata ihmisen rahatilanteeseen, ja itse olen sitä mieltä, ettei se ole ollenkaan outoa!

Vierailija

AkuFani! kirjoitti:Veikkaan että tämmöstä ei löydy :D Mutta voit myös puhua mitä sulla on ja monta :)

Ei kai semmosta oo

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Täysin mahdoton tapaus! Ei kukaan voi olla Akufani jos ei ole lukenut Aku Ankkaa saati omista lehteäkään.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat