Haittaako...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Nii onko väliä vaikka laitan melkeen aina ... tai .. Mitä mieltä ootte pisteistä?? :$ ? :$ (On kyllä aika turha keskustelu, mutta haluun tietää)

Kommentit (8)

Vierailija

amoureuse kirjoitti:No suoraan sanottuna mulle on ihan sama, laitatko pisteitä vai et aina niin kauan, että niitä on joko yksi tai kolme :"D okei, nää on näitä mun skitsojuttuja, mutta tätä virhettä mun on hyvin vaikea sivuuttaa ^^ juttuhan menee niin, että kun lätkit pisteitä (tai mitä tahansa merkkejä, eli myös huuto- &#38; kysymysmerkkejä yms), niin niitä pitää laittaa joko yksi tai kolme. Sitte se on kieliopillisesti oikein. Kaksi ja neljä (puhumattakaan niistä raiskauksista, joissa on oikeesti vähintään kymmenen -.-') on väärin ja ärsyttää sillai pikkusen mua ainaki ^^<br />

<br />

Mutta siis muutenhan se antaa välillä vähän epävarman kuvan sinusta. Ihan niinkö et olisi varma tai oot sillai "ihan sama" -fiiliksellä matkassa. Epäröivä. Kyllä niitä käyttää saa, sitä en meinaa, mutta kohtuudella, kohtuudella ^^

Olet oikeassa.. mua itteä se häirittee jonku verran, ku olen tottunu laittaan 2 tai 3 pistettä en voi sille mitään. Pitää yrittää laittaa vähemmän. :$ Kitos ku ette ole haukkunu tätä keskustelua :D (ite olen niin paha toisten keskustelujen kriitikko)

Vierailija

No suoraan sanottuna mulle on ihan sama, laitatko pisteitä vai et aina niin kauan, että niitä on joko yksi tai kolme :"D okei, nää on näitä mun skitsojuttuja, mutta tätä virhettä mun on hyvin vaikea sivuuttaa ^^ juttuhan menee niin, että kun lätkit pisteitä (tai mitä tahansa merkkejä, eli myös huuto- & kysymysmerkkejä yms), niin niitä pitää laittaa joko yksi tai kolme. Sitte se on kieliopillisesti oikein. Kaksi ja neljä (puhumattakaan niistä raiskauksista, joissa on oikeesti vähintään kymmenen -.-') on väärin ja ärsyttää sillai pikkusen mua ainaki ^^

Mutta siis muutenhan se antaa välillä vähän epävarman kuvan sinusta. Ihan niinkö et olisi varma tai oot sillai "ihan sama" -fiiliksellä matkassa. Epäröivä. Kyllä niitä käyttää saa, sitä en meinaa, mutta kohtuudella, kohtuudella ^^

Vierailija

mä käytän kans ite noit kolmois pisteitä aika paljon ja koitan päästä niistä eroon ja käytän niit tavallaan kuin jatkamaan lausetta, mut koitan lopettaa ne. Muo ei haittaa

Vierailija

Jos laitat usein ... Pisteitä, ei se haittaa yhtään.

Ja minä voin sanoa, että tämä keskustelu on vähän turha... -:,D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat