Parisuhde/Rakkaus

Seuraa 
Liittynyt22.2.2009

Halloo. Pakko kai tämmöinenkin on tehdä, ei löydy kuin joku "Ossi Pulinat-osion parisuhdeterapeutti". Eli siis täällä voi keskustella ja samalla myöskin kysyä rakkaudesta ja niin edespäin. Ja kirjoitelkaa kunnollisia viestejä, ei mitään parin sanan.

Keskustelemaan siis!

Ps: Uskoisin, että parikin valitusta tehdään jo heti ensimmäiselle sivulle...

Sivut

Kommentit (1928)

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Itsekkin mietin tälläisen topicin tekemistä, vaan enpä ehtinyt tehdä.

En ole kenenkään kanssa seurustellut, olen vähän ujo persoona....

Olen lähes varma, että eräs G-luokkalainen tyttö on ihastunut minuun, kaikki merkit viittaavat siihen. En vain tiedä miten toimia.....

Vierailija

Juppe-setä// Heh, kyllä hän taitaa sisimmässään pitää sinusta. ;D Tytöt eivät halua levittää mitään tuollaisia hirveän yleisesti... (Ainakaan heti)Tytöt salaavat sen yleensä tuolla tavalla. (tyttö, tyttö, tyttö...) Itsekin olen tyttö joten tiedän. Noh, sitten meikäläisestä; oon aika ''poikamainen'' tytöksi, mutta on mulla yksi poikafrendi. ? Hänestä pidän vaaaaaaaltavasti. ?3?

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Parisuhde/Rakkaus

Cheval - 27.01.10 05:30 (ID 451188) Juppe-setä// Heh, kyllä hän taitaa sisimmässään pitää sinusta. ;D Tytöt eivät halua levittää mitään tuollaisia hirveän yleisesti... (Ainakaan heti)Tytöt salaavat sen yleensä tuolla tavalla. (tyttö, tyttö, tyttö...) Itsekin olen tyttö joten tiedän. Noh, sitten meikäläisestä; oon aika ''poikamainen'' tytöksi, mutta on mulla yksi poikafrendi. ? Hänestä pidän vaaaaaaaltavasti. ?3?

ekaks en tienny et oot poika.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Parisuhde/Rakkaus

Juppe-setä - 27.01.10 05:33 (ID 451193)

Lainaus:
Re: Re: Re: Parisuhde/Rakkaus

Cheval - 27.01.10 05:30 (ID 451188) Juppe-setä// Heh, kyllä hän taitaa sisimmässään pitää sinusta. ;D Tytöt eivät halua levittää mitään tuollaisia hirveän yleisesti... (Ainakaan heti)Tytöt salaavat sen yleensä tuolla tavalla. (tyttö, tyttö, tyttö...) Itsekin olen tyttö joten tiedän. Noh, sitten meikäläisestä; oon aika ''poikamainen'' tytöksi, mutta on mulla yksi poikafrendi. ? Hänestä pidän vaaaaaaaltavasti. ?3?

--- Kukaan itseäänkunnioittava poika ei laita kuvakseen eläintä!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Parisuhde/Rakkaus

range osku - 27.01.10 06:19 (ID 451257)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Parisuhde/Rakkaus Juppe-setä - 27.01.10 05:33 (ID 451193)
Lainaus:
Re: Re: Re: Parisuhde/Rakkaus Cheval - 27.01.10 05:30 (ID 451188) Juppe-setä// Heh, kyllä hän taitaa sisimmässään pitää sinusta. ;D Tytöt eivät halua levittää mitään tuollaisia hirveän yleisesti... (Ainakaan heti)Tytöt salaavat sen yleensä tuolla tavalla. (tyttö, tyttö, tyttö...) Itsekin olen tyttö joten tiedän. Noh, sitten meikäläisestä; oon aika ''poikamainen'' tytöksi, mutta on mulla yksi poikafrendi. ? Hänestä pidän vaaaaaaaltavasti. ?3?
---- Kukaan itseäänkunnioittava poika ei laita kuvakseen eläintä!

Hohhohoo...Päivän naurut :''DD Onhan Osku sinullakin kuvanasi elukka, nimittäin ankka : ) Ja mitä pahaa siinä on jos pitää elukoista? Ja Juppe, hänhän sanoi, että hän on TYTTÖ! ''...Itsekin olen tyttö joten tiedän...'' Jos en ihan viärässä ole. : D

Itsehhän en ole kenenkään kanssa ''ollut'' enkä varmaankaan tule ainakaan lähi aikoina tulemaan. Mutta minusta ''seukkaaminen'' ei sovi vielä minun ikäisilleni, mutta oikeastaan kaikki minun kaverini ''seurustelevat'', mutta itse olen sitä mieltä, että ei siitä vielä tule mitään, ainakaan tässä vaiheessa elämätä. Sitten vanhempana onkin aivan eri asia.

// Okei, oikein selvällä suomella sitten : D Eli: Hohhohhoo.. Naurattaa kovemmin, kuin mitä aijemmin päivällä. Onhan sinullakin osku, prof. kuvana eläin, nimittäin ankka : ) Ja eihän siinä ole minusta mitään hävettävää, jos pitää eläimistä.

Ja Juppe: Cheval'han sanoikin , että hän onkin Tyttö. Slllä Juppe sanoit, et ''ekaks en tienny, et oot poika'' Jos en väärässä ole : )

Vierailija

Lainaus:
Parisuhde/Rakkaus

basistin mokoma - 27.01.10 06:25 (ID 451260)

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Parisuhde/Rakkaus

range osku - 27.01.10 06:19 (ID 451257)
Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Parisuhde/Rakkaus Juppe-setä - 27.01.10 05:33 (ID 451193)
Lainaus:
Re: Re: Re: Parisuhde/Rakkaus Cheval - 27.01.10 05:30 (ID 451188) Juppe-setä// Heh, kyllä hän taitaa sisimmässään pitää sinusta. ;D Tytöt eivät halua levittää mitään tuollaisia hirveän yleisesti... (Ainakaan heti)Tytöt salaavat sen yleensä tuolla tavalla. (tyttö, tyttö, tyttö...) Itsekin olen tyttö joten tiedän. Noh, sitten meikäläisestä; oon aika ''poikamainen'' tytöksi, mutta on mulla yksi poikafrendi. ? Hänestä pidän vaaaaaaaltavasti. ?3?
--- Kukaan itseäänkunnioittava poika ei laita kuvakseen eläintä!

Hohhohoo...Päivän naurut :''DD Onhan Osku sinullakin kuvanasi elukka, nimittäin ankka : ) Ja mitä pahaa siinä on jos pitää elukoista? Ja Juppe, hänhän sanoi, että hän on TYTTÖ! ''...Itsekin olen tyttö joten tiedän...'' Jos en ihan viärässä ole. : D

Itsehhän en ole kenenkään kanssa ''ollut'' enkä varmaankaan tule ainakaan lähi aikoina tulemaan. Mutta minusta ''seukkaaminen'' ei sovi vielä minun ikäisilleni, mutta oikeastaan kaikki minun kaverini ''seurustelevat'', mutta itse olen sitä mieltä, että ei siitä vielä tule mitään, ainakaan tässä vaiheessa elämätä. Sitten vanhempana onkin aivan eri asia.

Sasiko tuon ensimmäisen viestin osan suomeksi?

Vierailija

Noh minä voin tehdä "suuren" paljastuksen itsestäni... Olen TYTTÖ!!!!:D

En ole seurustellut kenenkään kanssa, enkä tiedä tykkääkö joku poika minusta. En ole (mitenkään mainittavasti) kummoisen näköinen, vaikka olen saanut kuulla kavereiltani erillaisia kommenteja ulkonäöstäni esim. "Sulla on ihan nallen nenä" ja/tai "ei noi sun korvat nyt niiiin pahasti hörötä" (omastamielestäni minulla on varsin höröttävät korvat...:)) ja siihen tapaan.

Tykkään itse yhdestä meidän luokan pojasta (top secret!) ja hän saaaaaaaaattaaa tykätä minusta. En kuitenkaan voi olla varma...

Arvauksia arvauksien perään.

Sitten muutama kysymys teille muille.

1. Onko toisen ulkonäkö kynnyskysymys jos hän kysyy sinulta alatko seukata hänen kanssaan?

2. Mitä edellytätte/edellyttäisitte henkilöltä joka kysyisi yllä olevan kysymyksen? Millainen hänen kuuluisi olla?

3. Yritättekö esittää jotain muuta, kun teidän ihastuksenne on lähttyvillä ja saattaa kuulla tai huomata sinut?

4. Muutatteko/muutitteko tyyliänne kun ihastuitte?

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Lainaus:
Nöösi-

1. Onko toisen ulkonäkö kynnyskysymys jos hän kysyy sinulta alatko seukata hänen kanssaan?

2. Mitä edellytätte/edellyttäisitte henkilöltä joka kysyisi yllä olevan kysymyksen? Millainen hänen kuuluisi olla?

3. Yritättekö esittää jotain muuta, kun teidän ihastuksenne on lähttyvillä ja saattaa kuulla tai huomata sinut?

1.Se on yksi merkitsevä tekijä, muttei todellakaan ainoa.

2.-

3.En, koska se menisi vain pieleen, minulla kun on tapana munata kaikki jollen ole oma itseni.

4. Enpä tainnut.

Vierailija

onks tääl pakko kirjottaa kirjakielel. mun faija on murteelt kotosi, ja puhun aina tällee. kyl tääl kaikki saa kirjottaa miten haluu, eikä kenenkää muun siit täydy valittaa ja tää on ihan selkeet suomee. miksköhä mun rakkaus ei jostain syyst tykkää must, vaik mä tekisin sille sitä mitä se haluis. Tä?

Vierailija

Vai että tällainen topic ;D

En ole varsinaisesti seurustellut kenenkään kanssa, ja ikääkin on vielä niin vähän ettei ole oikeastaan tarviskaan : D Ihastunut olen toki ollut, mutta nekin ovat olleet lähinnä ohimeneviä huumia. Minulla on siis vain kaveripoikia : )

Lainaus:
Nöösi: Noh minä voin tehdä "suuren" paljastuksen itsestäni... Olen TYTTÖ!!!!:D

Haa, arvasin. >: D

Lainaus:
Nöösi: En ole (mitenkään mainittavasti) kummoisen näköinen, vaikka olen saanut kuulla kavereiltani erillaisia kommenteja ulkonäöstäni esim. "Sulla on ihan nallen nenä" ja/tai "ei noi sun korvat nyt niiiin pahasti hörötä" (omastamielestäni minulla on varsin höröttävät korvat...:)) ja siihen tapaan.

Mukavia kommenttejä ... :p

Itse en pidä nenästäni, se on jotenkin perunamainen :'D Mutta voisi kai sanoa, että se on osa minua - pitää vain tyytyä tähän ja opetella pitämään siitä. :')

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Osalistutaan sitten tähänkin kun kysymyksiäkin pistettiin. :P

1. Eipä oikeastaan, sillä jos joku uskaltaisi sanoa pitävänsä minusta, olisin vain iloinen. Seurustelu on asia jota välttelen, mutta ei-niin-vakavassa muodossa kuten hieman läheisempänä ystävyytenä se toki menisi. Ei minulla kuitenkaan olisi aikaa tapailla tätä jatkuvasti, ja olen hieman vieraantunut liiasta läheisyydestä, joten ei siis varsinaisesti aivan seurustelun merkeissä menisi. Ulkonäöstä nyt kumminkin, en itsekään ole mielestäni järin viehättävä, joten olisiko minulla edes varaa haaveilla mistään? Toisaalta pidän enemmän "tavallisista" tytöistä, joten sehän passaa.

2. Tietysti olisi toivottavaa että löytyisi jotain yhdistäviä tekijöitä kuten mielenkiinnonkohteita joista jutella. Myös ne perinteiset luonneseikat joilla on merkitystä, eli rehellisyys, luotettavuus ja huumorintaju, olisivat aika oleellisia. Uskollisuus on asia jota edellyttäisin jokaiselta, en katselisi kauaa sellaista kuka vaihtaa seuraa aina siltä tuntuessa.

3. En. Tietysti saatan hieman vakavoitua ja kenties pelätä "mokaavani", mutta olen silti aina oma itseni.

4. En tietääkseni. Miksi olisin? Kyllä toinen pitää hyväksyä sellaisena kuin on, enkä näe tarvetta miellyttää toista pukeutumalla kuten hän tai vastaavaa.

En ole seurustellut, kuten kai jo kävi ilmi, sillä välttelen sitä ehkä jo ihan ujouttanikin. Haluaisin toki jo tässä vaiheessa elämää tyttöystävän, mutta ihan vaan sellaisen aidosti välittävän, mukavan juttukumppanin.

Vierailija

Lainaus:
Vaa_ri: 1. Onko toisen ulkonäkö kynnyskysymys jos hän kysyy sinulta alatko seukata hänen kanssaan?

Erinomaisia kysymyksiä Vaa_ri!

Valmistautukaa siis ei-niin-erinomaisiin vastauksiin.

1. Tottahan toki sitä ulkonäköä katsoo melkein pakostakin ainakin jonkin verran. Minun on pakko sanoa totuudessa pysymisen nimissä, ettei sitä nyt aivan kenen tahansa käsipuolessa kehtaisi näyttäytyä.

Olen toki ajatellut sen siltäkin kantilta, että joku teilaisi minun ihastustunnustukseni viitaten ulkonäkööni. Pahaltahan se tuntuisi, mutta ei sydäntäpysäyttävältä.

Ei sen mahdollisen tulevan seurustelukumppanin nyt tarvitsisi kuitenkaan olla akselia Miss Suomi. Ulkonäköasioissa liputan eniten puhtaiden ja mielekkäiden kasvonpiirteiden puolesta. Muille ruumiinmuodoille en laske niinkään huomiota.

2. No, ainakin asiallinen ja ei niitä oppilaitoksen suosituimpien joukossa olevia tyttöjä, sillä silloin tekisin myöntymällä hallaa tytön itsensä maineelle, kovin näkyvä kun en itse kerta ole.

Mutta tuollainen yleinen fiksuus olisi mukava piirre.

Nyt taisin kuvailla kyllä henkilön, jolle itse esittäisin tuon tärkeän kysymyksen...

3. Kyllä yritin silloin yläasteella. Olin olevani niin suupalttia, vaikka normaalisti olen käytännössä jatkuvassa taustacamouflagessa.

Nyttemmin olen huomattavasti järkevämpi tuolla saralla ja pysyn normaalina kivikasvoisena, mitänsanomattomana itsenäni.

4. Uskoisin, että seurustelusuhteeseen pitää jotenkin mukautua vanhojen tapojen ja normien kustannuksella. Tekisin mahdolliset muutokset kuitenkin vain ja ainoastaan tyttöystäväni vuoksi. En hänen käskystään.

Näihin kysymyksiin tuli siis kuitenkin vastattua täysin nollakokemuksella asiasta, eikä se kokemus todennäköisesti tule tässä kovin pian kasvamaan. Itse tuskin uskallan nimittäin tehdä mitään aloitetta, enkä ole varma haluaako kukaan tehdä aloitetta minun suhteeni.

Mutta kuitenkin tuolle koulun käytävillä näkee tätä nykyä paljon kuhertelevia ikätovereita, joten se asettaa tiettyjä paineita, muttei onneksi kovin suuria sellaisia. Ja kyllähän minäkin haluaisin kokea tuon seurustelusuhteen vain saadakseni minua lähelle ihmisen, joka ymmärtää ja kuuntelee, tosin en sano sillä, ettei minua nykyarjessa ymmärrettäisi ja kuunneltaisi. Lisäksi olen varma, että molemminpuolisen ihastumisen tunne on kokemisen arvoinen.

Eikä ole ihmisen sitäpaitsi hyvä yksin olla.

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Nonii, ok. Meikäläisellä olis yksi yksinkertainen kysymys, joka kuuluu: Mistä tytöt tykkää?

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Hello.

Minulle tuli tämmönen juttu kuin ystävänpäivä. Tarkotuksena hankkii jtn ihastukselle mutta ei tiiä mitä.

Olisko kenelläkään ehdotusta mitä ostaa 10-wee tytölle? Jotain mietin että vois vaikka jonkin kympän setelin antaa jos vaikka sattuis oleen koululla ystävänpäivä disco.

t. vanha kunnon RELA

Vaa_ri
Seuraa 
Liittynyt7.4.2009

Lainaus:
Budjettivaje: Erinomaisia kysymyksiä Vaa_ri!
Eeeivät olleet minun. :'D En vain pistänyt quoteboksiin, mutta näkyville kuitenkin sillä ovat edellisellä sivulla.

Pahus että pitikin lähteä kokonaista uutta viestiä rustaamaan... Olen melko pihalla parisuhteista sun muista, vaikka rakkaus onkin sinänsä tuttu käsite. Valitettavasti se vain tuppaa tuurillani rajautumaan elektroniikkaan ja kulkuneuvoihin, joten jatkakaa vain. : D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat