Ankantekijät

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Muuten hyviä kirjoja, mutta saisi tulla vaikka Don Rosaa käsittelevä osa. Kun ottaa huomioon kuinka suosittu Rosa on Suomessa, uskoisi että siitä tulisi myyntimenestys. Jäämme odottamaan...

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Mul on Scarpan Lentävä skotlantilainen, Korhosen Naurettavat naapurit ja Cavazzanon Menetetyn muistin tapaus. Rosan ankantekijät kirja olis todellakin kiva...

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

ankka313 kirjoitti:Mullakin on Ankantekijöitä:mm. Cavazzano,Van Horn...<br />

ja aion kyllä ostaa sen muurynkin kirjan!<br />

Mielestäni Rosalle ja Barksille ei tarvitsisi tehdä omia kirjoja ankantekijät -sarjassa,koska barksilla on kokonaan oma kirjasarja Ankalliskirjasto,ja Rosalla on myös oma kirjasarjansa!

Barksilla on jo, vaikka Barks teki sen Jippesin kanssa. (Ihmissusia ja sudenpentuja)

Itelläni on kaikki paitsi no: 2

Vierailija

ankka313 kirjoitti:Mullakin on Ankantekijöitä:mm. Cavazzano,Van Horn...<br />

ja aion kyllä ostaa sen muurynkin kirjan!<br />

Mielestäni Rosalle ja Barksille ei tarvitsisi tehdä omia kirjoja ankantekijät -sarjassa,koska barksilla on kokonaan oma kirjasarja Ankalliskirjasto,ja Rosalla on myös oma kirjasarjansa!

samaa mieltä... varsinkin barksillakin on vielä Carl Barksin kootut ja muutenkin kaikki on jo lukenu barksin tarinat! (ainakin ite oon melkein kaikki)

Vierailija

Kannattaa huomioida, että Rosa on tauolla ollut vuodesta 2004 lähtien.

Itse meinaan ostaa Paul Murryn Ankantekijät-kirjan.

Vierailija

Mulla ei oo Ankantekijät kirjoja, mut ostan ehkä Paul Murryn Ankantekijät kirjan koska tykkään Murrystä. Don Rosa kirja vois olla hyvä samoin Carl Bark kirja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat