Kuka on aatellu Tupun,Hupun ja Lupun isän kasvoja ja nimiä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mä oon aatellu nimeks Anttoni Ankkaa,joka on tietämättään Akun serkku.

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

mä oon taas sitämieltä et parempi ettei sitä tiedetä minkänäkönen ja minkälanen se on. Se on pysyny salaisuutena tähän asti ja toivottavasti pysyyki. Jos joku piirtäis sen yhtäkkiä ni en pitäis sitä yhtään "aiton" koska se vaan keksi sen ihan yhtäkkiä hatusta johon olis pystyny kuka tahansa. Asian pitää pysyä niinku on tähän astikki.

Vierailija

Olen ajatellut kyllä. Kuvittelen hänet sellaisena herrasmiehenä, joka on aina töissä. Kasvoista en tiedä enkä kyllä nimestäkään.

Vierailija

M.Malfoy kirjoitti:Olen ajatellut kyllä. Kuvittelen hänet sellaisena herrasmiehenä, joka on aina töissä. Kasvoista en tiedä enkä kyllä nimestäkään.

En oo ajatellut,mutta nyt kun mietin niin kuvittelen sen juuri tuollaiseksi.(Vähän niinkuin akun isä mutta "herrasmiesmäisenpi")

Vierailija

Nimi:Alfred Ankka

Ulkonäkö:Unknown

Muita tietoja:Eeeehkä pitäisi yleensä valkoista paitaa

Eli en ole keksiny muuta kuin nimen ja paidan mitä hän yleensä pitäisi yllään.Tuskinpa se oikeasti olisi tuollainen.Paitsi nimi voisi sopiakin.

Vierailija

mac ducky kirjoitti:

adz kirjoitti:En mä oo miettinyt.

En minäkään...

en minäkää..............:):(:D:-:s:o:l:I:@;)

Vierailija

On siinäkin kysymys. Kaikki on Akun serkkuja jotka vois olla ankan poikien isä. Niitten isä vois olla sudenpentu.

Vierailija

Mun mielestä on hyvä, että niitä ei ikinä kerrota. siinä säilyy sellainen tunnelma, että: "kauan kauan sitten, ankanpoikienisä, jonka nimeä kukaan ei tiennyt, lähti. Kiipesi yli vuorien pois kaupungista."

Se on hyvä, että se jää salaperäiseksi. Herasmieheksi? Mutta tietääkö kukaan miksi se lähti??? En muista, että sitä olisi kerrottu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat