kaikki käyttää huutomerkkejä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

miksi kaikki käyttää lauseissa huuto merkkejä?

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Mä käytän huutomerkkejä silloin kun ne on tarpeellisia. Kuten aiemmin tuli mainittua kolme huutomerkkiä on maksimi.

Vierailija

Huutomerkkejä käytettäessä niitä pitää myös tarkoittaa. Ne, jotka käyttävät vähintään kahtakymmentä huutista jokaisen lauseen lopussa, voisivat vaikka vilkaista nettikettiä, joka löytyy googlesta hakusanoilla "nettiketti" ja "netiketti".

Kolme on maksimi niissäkin tapauksissa, joissa haluaa todellakin huutavaa tekstiä!!!

Vierailija

Ei huutomerkit huonoja ole jos niitä vaan laittaa max. kolme. Mäkin yleensä käytän huutomerkkejä painottaakseni lauseita. :D

Vierailija

Monet haluavat painottaa sanojaan huutomerkeillä. Ei siinä mitään pahaa ole, ellei käytä yli kolmea, joka on vastoin sääntöjä. Itse en ainakaan käytä huutomerkkejä melkein koskaan! (Hups, käytin sitä juuri...)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

King Henkka: hyvä vaan, että ollaan saatu uusi saarnamies tänne. Eipähän minun tarvitse yksikseni täällä repiä hiuksia. Kieliopilliset virheet ovat aina koetelleet hermojani (enkä tarkoita vahingossa tulevia kirjoitusvirheitä), äikkä kun on minulle pienimuotoinen pakkomielle. Olen kanssasi samaa mieltä siinä, että yksi huutomerkki riittää ja sitäkin tulisi käyttää kohtuudella. Sama on kysymysmerkkien kanssa, tietämättömyys paistaa ilman sitä kysymysmerkkien nälkäjonoakin aivan selkeästi läpi. Otsikko on kyllä aika hupaisa : D

Vierailija

Ei huutomerkeissä mitään pahaa ole ellei käytä yli kolmea. Silloin tulee sellainen tunne, että ketä käyttää yli kolmea huutomerkkiä niin on vihainen.

Vierailija

Kyllähän minäkin käytän lauseissa huutomerkkejä, jos se kerran lauseeseen sopii. Mielestäni 1-3 huutomerkkiä on sopiva määrä. Jotkut kirjoittavat tosin tuhat huuto -tai kysymysmerkkiä, mikä alkaa jo vähitellen olla ärsyttävää.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat