Tässähän menee ihan sekaisin!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

nappi4 kirjoitti:Niillä jotka keräilevät vähän kaikkia Aku Ankka julkaisuja, on todellla vaikeaa! On Iines, mini-taskari, taskari, teema numerot,Roope-Setä, ristikkolehti, Aikakone, Ankantekijät... kaikkea! Ja näistä suurin osa pitäisi keretä ostamaan ennen seuraavan osan julkaisua! miettikää miten vaikeaa se on! Kerran minäkin jouduin miettimään, että olenkohan ostanut jo tämän, ja onkohan minulla jo tuo..pitäisiköhän tuo ostaa nyt vai kerkeääkö sen myöhemmin? minusta Aku Ankka julkaisuja voisi hieman vähentää. mutta vain hieman! onko kukaan samaa mieltä?

Must Akkari julkaisui on just sopivasti! Jos meet sekasi, ni kerää vaa vaik taskarii.

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

musta niitä kaikkii kyl aika hankala kerätä ja kallistakin se olisi, mut onnee vaan niille ketkä yrittää;)

Vierailija

Jos aikoo kerätä kaikki ankkajulkaisut, pitää olla hirmu paljon rahaa! Ajattele, Carl Barksin koottuihinkin menee jo yli 1000¬! Ja mä vaan haaveilen siitä kirjasarjasta.

Vierailija

Niillä jotka keräilevät vähän kaikkia Aku Ankka julkaisuja, on todellla vaikeaa! On Iines, mini-taskari, taskari, teema numerot,Roope-Setä, ristikkolehti, Aikakone, Ankantekijät... kaikkea! Ja näistä suurin osa pitäisi keretä ostamaan ennen seuraavan osan julkaisua! miettikää miten vaikeaa se on! Kerran minäkin jouduin miettimään, että olenkohan ostanut jo tämän, ja onkohan minulla jo tuo..pitäisiköhän tuo ostaa nyt vai kerkeääkö sen myöhemmin? minusta Aku Ankka julkaisuja voisi hieman vähentää. mutta vain hieman! onko kukaan samaa mieltä?

Vierailija

Minäkin kerään kaikkia, MUT NE ON LIIAN KALLIITA.

Ostinpa yks päivä Stockan akateemisesta Akkareita, sit menin Suomalaiseen kirjakauppaan, ja lopputulos oli se että olisin saanut kaikki 40 prosenttia halvemmalla, jos olisin ostanu täältä.

Vierailija

5lauri kirjoitti:

judoka kirjoitti:oon samaa mieltä kuin Ankka313 ja adz kantsii tehä lista

nii mäki

Olen myös samaa mieltä. Tosin itse en tarvitse vielä listaa, koska muistan kaikki mitkä minulla on, koska niitä on aika vähän.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

adz kirjoitti:Ankka313 puhuu asiaa, jos haluaa kaiken Akkari-aiheisen julkaisun, kantsii tehdä listaa, toimii monessa keräilyasiassa hyvin.

Niin kannattaa, olis se kyllä mukavaa jos olis kaikki taskarit ym. julkaisut itsellä!!

Vierailija

itselläni on tavoitteena kerätä KAIKKI suomessa ilmestyneet aku julkaisut,ja mulla ei ole kauheen vaikeeta kyllä,koska mulla on jo kaikki roopet ja taskarit ja teemanumerot ja mini taskarit,niin ostan vaan aina uusimman mikä kauppaan ilmestyy.mielestäni julkaisuja ei tarvitsisi vähentää,mutta ei niitä tarvitsisi tulla kyllä lisääkään.

Nappi4-->suosittelen sulle,että teet listan omistamistasi akkareista,niin siitä voit katsoa kaupassa,että mitä sulla on.Mulla on sellanen lista,että siinä lukee kaikki mitä multa puuttuu!

Vierailija

Ankka313 puhuu asiaa, jos haluaa kaiken Akkari-aiheisen julkaisun, kantsii tehdä listaa, toimii monessa keräilyasiassa hyvin.

Vierailija

nappi4, olen samaa mieltä. Minitaskari voisi ilmestyä kolmen kuukauden välein, ja aito taskari kahden kuukauden välein.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat