Aku Ankka-vitsejä!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tällane aihe on varmaa jo ollu, mut tuskin se haittaa. En ite kyl oo viel keksiny yhtää vitsii.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Minkälainen on Roopeistanilainen sähkösauna? Kiinnitetään sähkölasku seinälle ja hikoillaan sitä katsoessa.

Mitä Tupu ja Lupu tekevät, kun heille tulee kylmä? Vetävät Hupun niskaan.

Vierailija

ellukai kirjoitti:

nikorock kirjoitti:Aku-setä potkaisin tänään vahingossa yhtä tätiä nilkkaan.NOH pyysit kai anteeksi tupu.tottakai ja sitten täti antoi minulle markan koska olin niin hyvätapainen.Huomasit kai kiittää markasta ?Ei kun minä potkaisin toiseenkin nilkkaan.2 vitsi:Roope-setä tuli Mummo Ankan luo vierailulle.Sisälle tultuaan Roope ojensi Mummolle ison kimpun kauniita punaisia ruusuja.Voi roope ei sinun olisi tarvinnut!Minulla kasvaa omassakin puutarhassa sanoi mummo.KASVOI täsmensi Roope

<br />

noi oli hyvii :D ja sellasii joita en ollu kuullu koskaan enne :)

olin kuullu ton ekan ennenkin, mutta toka oli tosi hyvä!

mulla on tällanen:taku meni lääkäriin , ja pyysi, ottaisitteko tikun jalastani. tiku meni parturiin, ja pyysi ottaisitteko takun tukastani.

miksi mikin täytyi käydä pesulla?

-karaokebaarissa joku oli huutanut hessulle:heitä se mikki roskiin!

tän olin nähny yhessä toisessa keskustelussa:

tupu sanoi:-opet taitaa olla tosi rikkaita, kun joka kaupan ovessa lukee:open

Vierailija

Aku-setä potkaisin tänään vahingossa yhtä tätiä nilkkaan.NOH pyysit kai anteeksi tupu.tottakai ja sitten täti antoi minulle markan koska olin niin hyvätapainen.Huomasit kai kiittää markasta ?Ei kun minä potkaisin toiseenkin nilkkaan.2 vitsi:Roope-setä tuli Mummo Ankan luo vierailulle.Sisälle tultuaan Roope ojensi Mummolle ison kimpun kauniita punaisia ruusuja.Voi roope ei sinun olisi tarvinnut!Minulla kasvaa omassakin puutarhassa sanoi mummo.KASVOI täsmensi Roope

Vierailija

nikorock kirjoitti:Aku-setä potkaisin tänään vahingossa yhtä tätiä nilkkaan.NOH pyysit kai anteeksi tupu.tottakai ja sitten täti antoi minulle markan koska olin niin hyvätapainen.Huomasit kai kiittää markasta ?Ei kun minä potkaisin toiseenkin nilkkaan.2 vitsi:Roope-setä tuli Mummo Ankan luo vierailulle.Sisälle tultuaan Roope ojensi Mummolle ison kimpun kauniita punaisia ruusuja.Voi roope ei sinun olisi tarvinnut!Minulla kasvaa omassakin puutarhassa sanoi mummo.KASVOI täsmensi Roope

noi oli hyvii :D ja sellasii joita en ollu kuullu koskaan enne :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat