Valvova silmä, Rosa etsii rajoja..

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aika riskin otti Rosa, ku keksi tuon Akun tarkkanäkösyysjutun, ku eihän se hirveästi vastaa Akun luonnetta :$

Kommentit (13)

Vierailija

Tarina oli mainio, ja minusta on Aku ressukalla hyvä olla edes joku taito. Kaikkihan tietävät, että Aku harvoin onnistuu yrittäessään tehdä jotain. No katastrofihan kyseisen tarinan lopussakin tuli, mutta onpahan Akulla edes joku taito/asia, josta olla ylpeä.

Vierailija

Ihan hyvä keksintö se mun mielestä oli, miten muuten Aku erottais ankanpojat jos niillä ei oo omia hattujaan.

Vierailija

oska95 kirjoitti:Olihan se ihan hyvä idea ainakin mun mielestä! Mut ei se kyl oo akun luonteessakaan...

Kyllä tuo minustaki oli tosi huippu tarina, en sitä sano :D :$

Vierailija

Rosahan esittää Akun monissa tarinoissa enemmän tai vähemmän vastuuntuntoisena huoltajana. Esimerkiksi tarinassa K.A.S.V.A.T.U.S.O.P.P.I.A. Aku loikkaa köyden varassa pelastamaan pojat tehtaalla. Ja tarinassa Sankari ylitse muiden hän yrittää saada pojat lukemaan Vahva-Jussi- sarjakuvien tilalta jotakin kehittävämpää ja vähemmän väkivaltaista.

Vierailija

En ole lukenut. Kirjastossa ei ole tuota Kymmenen avataran aarre- kirjaa. Tosin eikös siinä Hollantilaisen salaisuudessaki ole se yksi tärkeä elementti. Eli siinä kun Aku tutkii niitä ihme merkkejä. Itse kyllä pidän ajatuksesta, pitäähän Akun tunnistaa pojat ilman lakkeja, muuten Aku ei pärjäis poikien kanssa. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat