Onko sarjisekstrassa esiintyvät hahmot huonoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun mielestä ainaki Dumbo, Matami Mimmi ja Ossian Ötökkä on surkeita.

NE VAAN ON NIIN TYLSII.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Suurin osa ekstran hepuista on minusta ihan kivoja, mutta pitemmänpäälle alkavat esim. Ossian ötökkä ja Matami Mimmi ottaa pannuun. Toivoisin ekstraan lisää Ankkoja ja vähemmän muita, kuten Ossiania, Dumboa, Helunaa, Pollea tai Matami Mimmiä.

Vierailija

carl barks fani kirjoitti:

mac ducky kirjoitti:

Otto94 kirjoitti:Mun mielestä ainaki Dumbo, Matami Mimmi ja Ossian Ötökkä on surkeita.&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

NE VAAN ON NIIN TYLSII.

Ne on tylsiä.

samaa mieltä

samaa mieltä

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

5lauri kirjoitti:

carl barks fani kirjoitti:

mac ducky kirjoitti:

Otto94 kirjoitti:Mun mielestä ainaki Dumbo, Matami Mimmi ja Ossian Ötökkä on surkeita.&amp;amp;lt;br /&amp;amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

NE VAAN ON NIIN TYLSII.

Ne on tylsiä.

samaa mieltä

samaa mieltä

Niin onkin, ja sitten vielä tiku ja taku ja hiawatha.

Vierailija

Otto94 kirjoitti:Mun mielestä ainaki Dumbo, Matami Mimmi ja Ossian Ötökkä on surkeita.<br />

NE VAAN ON NIIN TYLSII.

Ne on tylsiä.

Vierailija

No, ainakin sarjiseksrassa esiintyvä Ossi ötökkä sarjat eivät kuulu mielestäni yhtään lehteen, mutta Muut sarjisektrassa esiintyvät sarjat sopivat hyvin lehden sisältöön. Sarjisekstran piirrostyyli taas ei oikein miellytä minua, tosin tuoa ei liity aiheeseen, mutta silti. Aku ankkassa tyyli on mielestäni paljon parempi ja selkeämpi.

Vierailija

mac ducky kirjoitti:

Otto94 kirjoitti:Mun mielestä ainaki Dumbo, Matami Mimmi ja Ossian Ötökkä on surkeita.&lt;br /&gt;<br />

NE VAAN ON NIIN TYLSII.

Ne on tylsiä.

nii ne on mut sarjis ekstras on aku ankka myös ja tupu hupu ja lupu ja muitakin hyvii hahmoi

Vierailija

No, ehkä sarjisekstra on vähän semmoinen täytelehti johon laitetaan tuommoisia vähän epäsuositumpia hahmoja, jotka eivät saa tilaa varsinaisesta lehdestä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat