Roopen nuoruuden seikkailut

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No niin täällä voi kertoa mielipiteitä Roopen nuoruuden seikkailuista mielestäni parhaat ovat White agonyn laakso ja Yokionin sydämet:^);)

Sivut

Kommentit (87)

Vierailija

On ne hyviä sillä niitä ei piirrä/piirtänyt kovin moni muu piirtäjä kuin Don Rosa ja Carl Barks. Molemmat pirtäjät ovat minusta parhaita!

Vierailija

On ne hyviä sillä niitä ei piirrä/piirtänyt kovin moni muu piirtäjä kuin Don Rosa ja Carl Barks. Molemmat pirtäjät ovat minusta parhaita!

Vierailija

Pidän eniten Roopen kulta-ajasta (White agony) ja siitä tarinasta missä Roope ohjasi tee-laivaa kun tulivuori purkautui...

Vierailija

OzKi kirjoitti:Jeppe r1 voisi antaa banaania, höpötteleee aivan turhia postaa viestejä miljoona peräkkäin ja laittaa smaileja vähintää viisi yhteen viestiin.<br />

<br />

Se on sitten Yukonin sydämet ja White Agony Creekin vanki.<br />

<br />

Ja ettei menisi ihän off-topiciksi, niin itse tykkään White Agony Creekin vangista, hyvä juoni ja hyvin piirretty(ihme :D)

Ja onks se muka sääntö et ei saa laittaa yht enempää naamoja!? :o

Vierailija

Roopen nuoruuden seikkailut on huippuja, paras on ehkä se missä Roope on Hortensian ja Matilda kanssa Panamassa.

Vierailija

judoka kirjoitti:mä pidän hirveesti Roopen nouruuden seikkailuista.paras on hämäyksen hurrikaani ja Yokionin sydämet

Oon samaa mieltä et yokionin sydämet on hyvä mut ei tuu nyt mielee mikä oli Hämäyksen Hurrikaani:o

Vierailija

Kaikki on hyviä. Mun mielestä se missä Roope, Matilda ja Hortensia on Rooseveltin kaa Panamassa on hyvä, en muista nimeä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat