olettekste saanu ikinä portti kieltoo näille sivuille??

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä ne oo saanu vielä kertaakaan entä te??

Sivut

Kommentit (200)

Vierailija

5lauri kirjoitti:se oli ärsyttävää laitoin sori mut joku silti valitti

mä tiien ehkä miks... kato jos laittaa saman viestin monta kertaa niin jotkut voi luulla et laitat tahalleen et sais ton posteja kohtaan mahollisimman paljon....

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Enpä oo saanut vielä, ja toivottavasti en saakaan.

Yksi asia on ainakin varma, vaikka saisinkin en tee uutta profiilia. En keksi parempaa tunnusta kuin tää nykyinen.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Joo, mä saatan olla 8-21 tuun aina 8-11 aikana niin siitä aina sinne klo 21 asti, sit kun ei jaksa olla niin käyn mun nettisivuilla ja meen nukkumaan :)

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

mac ducky kirjoitti:

Vince kirjoitti:Sitten ottais lievästi kaaliin jos joku suutuspäissään laittais mut porttikieltoon. Mutta en mä silti pitkävihainen oo.

Kuka nyt sinut laittaisi kieltoon? Olet hyvä tyyppi!

Tattis!! :) Voi olla, mutta suutuspäin ihminen tekee virheitä. Netissä se on kyllä aika tyhmää.

Vierailija

Musta tuntuu että muutamat asuvat klo 8-21 täällä, ja muulla ajalla pelaavat kaiketi siitä tulikin mieleeni että pitäisi ähertää AnkkaGalleriaan konnamaista kuvaa..jos jaksaa, oisin sit osallistunut kaikkiin.

Vierailija

En ole porttareita saanut enkä ole käräyttänyt keskusteluista ketään, mutta olen ilmoittanut akupediasta mikä sinne ei todellakaan kuulunut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat