Romano Scarpa fani klubi

judoka kirjoitti:Tänne saa kirjoittaa kaikki Romano Scarpa fanit!!Saa ***** tietoa hänestä ja kaikkea häneen liittyvää. Tervetuloa kaikki Romano Scarpa fanit!!!!!!!!!!!!

en sen fani

Sivut

Kommentit (41)

mä voin panna vähän tietoa.Scarpa piti Amerikkalaisen Floyd Gottfredsonin Mikki Hiiri-sarjakuvista.Kun vuonna 1956 Italian Topolino-sarjakuvalehdellä ei ollut enää uusia Gottfredsonin tekemiä Mikki Hiiri-sarjakuvia julkaistavana,vastuu siirtyi sarjojen tekemisestä jäi Scarpalle.

pantaisiinko käyntiin Scarpa visa? te saatte kysyä.

Vierailija

Scarpa on mun mielestä paras italialainen piirtäjä. Muttei kyllä läheskään paras piirtäjä , yltää mun Top10:een.

Vierailija

scarpa keksi lukuisia hahmoja mm. riitta hanhi,p.t,atomiinus,hertta,sirkka sisu,kuuno kaakkuri(muistaakseni..)

poppi..yms..

Vierailija

Scarpahan on hyvä!!! Kun kukaan muu ei puhu Scarpasta mää puhun. Romano Scarpa syntyi vuonna 1927 Venetsiassa italiassa. Hänestä tuli suosituin italialainen ankka-piirtäjä. Scarpan opeissa on myös toiminut mm. Luciano Gatto ja Giorgio Cavazzano (Cavazzano klubikin on olemassa täällä keskustelupalstalla). Scarpa kuoli vuonna 2005 77-vuotiaana. Scarpa on ulkomailla tullut hieman tunnetummaksi, kuin kollegansa Giovan Battista Carpi...

En oo muuten nähnyt Scarpaa.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat