Older Members - Iäkkäämmät Jäsenet

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Samuli kirjoitti:Ihan mielenkiinnostani kuinka suuri osa teistä kävijöistä on yli ala-aste ikäisiä?

Olen ylä-asteella.

Sivut

Kommentit (101)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

hessu hopo! kirjoitti:Mä oon 22v.

Jaa. :P Itse olen 16.

Minulla ei ole mitään minkäänikäisiä keskustelijoita vastaan. Tämä palsta on tosiaan tarkoitettu kaikenikäisille akkarifaneille. On täysin ymmärrettävää, että kaikilla tulee joskus virheitä kirjoittaessaan. Se ei haittaa, mutta niitä tietenkin kannattaa yrtittää välttää.

Ainakin suosittelisin käyttämään niitä isoja alkukirjaimia lauseiden alussa. Selkeyttäisi jo paljon.

Ja tietysti tuolloin, kun tämä keskustelu on tehty, (muutama viikko uusien aa-sivujen jälkeen) on kirjoitustaso ollut heikompaa. Silloin niitä topiceja ja tuplatriplapostauksia tuli paljon enemmän kuin nykyään. Näin olen ymmärtänyt, kun olen noita vanhoja keskusteluja lukenut ja aiemmin rekisteröityneiden kommentteja kuullut. (nähnyt.) Itse siis rekkasin vasta elokuun loppupuolella.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ooo, tätä se koulu teettää! Olen missannut mehevän aiheen. Ja kas, minulla onkin jo painava mielipide asiaan; ) Kuis ny silleen..

Sami-96 kirjoitti:Ja siitä, että täällä on myös hyvin kirjoittavia alle täysi-ikäisiä käyttäjiä, on hyvänä esimerkkinä _Wonderlust_(Wondy-täti), hän taisi olla vasta 17, siis ei kuitenkaan täysi-ikäinen.

Kiits, Sami^^

Olen tosiaan täysi-ikäinen vasta/jo vajaan vuoden kuluttua täysi-ikäinen. Minunhan kannattaisi silloin kannattaa tätä ideaa, vai mitä? Kohtahan pääsisin sinne laadukkaampien (toivottavasti, aina ikä ei tuo älyä ja kirjoitustaitoa) viestien joukkoon. Olen kuitenkin tätä vastaan. Suurin syy on se, että edellytän kaikilta foorumilla tietyn tasoista käytöstä, ikään katsomatta. Mikäli tähän ei kykene, ei ole foorumikypsä. Nuoremmat oppivat kätevästi vanhemmilta käyttäjiltä, ja mikäli he snobeilisivat omalla puolellaan, hyvät roolimallit puuttuisivat eikä kunnon kehitystä tapahtuisi ehkä yhtä kivuttomasti. Iäkkäämpien puoli nimenomaan viestien tason takia ei saa minulta kannatusta.

Toinen asia on eri ikäisten eri mieltymykset. Nuorimpia käyttäjiä kiinnostavat hyvinkin eri asiat kuin vanhimpia. Tältä osin erillinen puoli olisi perusteltua. Kuitenkin on se yksi mutta: asiantuntevalla ja tehokkaalla moderoinnilla saadaan kitkettyä ylimääräinen topicyöry ja jättää jäljelle ne mehukkaimmat palat, joista löytyy jokaiselle jotakin. Olisi topicceja nuorempaan ja vanhempaan makuun, eri arvomaailmoille ja elämäntilanteille. Näihin voisi sitten osallistua omien mieltymyksiensä mukaan. Mikään ei toki estäisi nuorempien osallistumista "vanhempien" keskusteluun ja päinvastoin.

"Barksi" kirjoitti: Kaikkein nuorimmat eivät välttämättä anna arvoa tällaisille, jolloin aiheet häviävät bittiavaruuteen... No, onneksi on Ankkis!

Viestisi oli tuossa sopivasti näköetäisyydellä, joten lainasin siitä, vaikka moni muukin on puhunut tämänsuuntaista. Olen kuitenkin sitä mieltä, että tämä on se virallinen Akkari-sivusto, jossa kaikkien tulisi viihtyä. Ei suinkaan (henkisesti) pikkulasten hiekkalaatikko, josta keskustelua kaipaavat yksilöt häipyisivät epävirallisimmille vesille. ja kuten olen useasti sanonut, kuka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Kuka foorumille tulee, käyttäytyköön sen mukaisesti tai menköön Habboon pelaamaan.

Vierailija

Tämä on akuankka.fi ei Suomi24 jossa saa puhua mitä haluaa!

Tuo k-18 keskustelu palsta Akuankka.fihin olis ihan älytön asia ja te yli 20v ette selvästi osaa lukea sillä tämä nettisivu on akuankka.fi Aku Ankka on tarkoitettu kaiken ikäisille eikä ainoastaan täysi-ikäisille!

Vierailija

adz kirjoitti:Antaa ny kaikkien kukkien kukkia vain Aku Ankka on kaikenikäisten lehti ja tämä sivusto on avoin vauvasta vaariin!<br />

<br />

:@

Puhut asiaa oon kohta 11

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

DJ Rela kirjoitti:Tuo k-18 keskustelu palsta Akuankka.fihin olis ihan älytön asia ja te yli 20v ette selvästi osaa lukea sillä tämä nettisivu on akuankka.fi Aku Ankka on tarkoitettu kaiken ikäisille eikä ainoastaan täysi-ikäisille!

Jep, älytön asia olisi k18-osio...Ja yli 20 vuotiaita täällä ei varmaan kauheasti käy, joten keitä sillä tarkoitat? Olen samaa mieltä, että Aku Ankka sopii kaikenikäisille, mutta silti kannattaa vähän miettiä minkälaisia aiheita tekee.

Vierailija

Itse olen 13, tänä vuonna 14, eli siis ylä-asteella. En soimaa pienempiä, muuta kuin, että täällä suosittelen liikkumaan vasta kun osaa kirjoittaa kunnolla. Tietenkin oikeinkirjoitusasiat on osattava; pisteet, pilkut, kysymysmerkit yms.

Ja HUOM! K-18 palsta olisi ihan älytön! Tämä todellakin ON kaikenikäisten nettisivu, ei todellakaan pelkästään täysi-ikäisten. Kyllä te täysi-ikäisetkin olette olleet pieniä.

Ja täällä liikkuu enemmän kuin arvaatkan, samanikäisiä ihmisiä kuin sinä Hantsus.;D

Vierailija

hessu hopo! kirjoitti:Mä oon 22v.

Jostain syystä mieleeni tuli ja lehmät lentää.

Tää onkin vanha aihe, en muistanu ees vastanneeni, mutta pysyn sanojeni takana!

Vierailija

Ite oon 8v ja kyl muaki ärsyttää noi 6vuotiaitten viestit.Tääl on varmaan aika vähän mun ikäsiä.Voiks joku ilmottaa jos on 7v 8v tai 9v!

Vierailija

Samuli kirjoitti:Tosiaan rupeaa ärsyttämään nuo alle 10-11 vuotiaat jotka tosiaan eivät puhu asiaa vaan yrittävät kaikin keinoin saada kauheet luvut aikaan !!!! :(

Nyt riitti! Oletko epätyytyväinen mun kirjoituslaatuun? Mun mielestä pitäisi tulla K18-palsta joka on ihan toisella sivulla!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat