Taskarien nimistä

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hei kaikki,

olen monasti miettinyt, että mistä taskukirjojen nimiksi aina vaan keksitään uusia lausahduksia/sanontoja/anekdootteja tyyliin "Täyttä elämää" (257) tai "Yli esteiden" (158) tai "Selvät sävelet" (54) - tai "Hetki lyö" (183).. mutta mitäs ihmettä, tuon niminenhän on uusinkin taskari 339. Onko tässä sattunut inhimillinen erehdys suomennettaessa alkuperäistä nimeä vai mitenhän lie päässyt lipsahtamaan toiseen kertaan sama nimi.. onko sittenkin niin ettei noita sanontoja ja lentäviä lauseita riitäkään loputtomiin.. ei kai?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Samuli kirjoitti:

Kaljakori kirjoitti:Minulle on AIVAN sama minkä niminen taskari on kunhan sen sisällä on laadukasta sarjakuvaa!&lt;br /&gt;<br />

Onko kukaan samaa mieltä??

<br />

Täysin samaa mieltä.

niin minäkin

Vierailija

Kaljakori kirjoitti:Minulle on AIVAN sama minkä niminen taskari on kunhan sen sisällä on laadukasta sarjakuvaa!<br />

Ehdottomasti. Mitä väliä taskarien nimillä oikeastaan on?

Vierailija

Kaljakori kirjoitti:Minulle on AIVAN sama minkä niminen taskari on kunhan sen sisällä on laadukasta sarjakuvaa!<br />

se on kyllä aivan totta... on se silti vähän outoa kun tulee sama nimi...

Vierailija

Minäkin huomasin että niillä on samat nimet.olen myös huomannut taskarin nro 130 Tarua vai totta ja nro 287 Totta vai taruan nimien hirveän eron.

Vierailija

Minun mielestäni kirjan pitää sisältää hauskoja ja hyviä tarinoita, ei kanskuvilla tai teksteillä ole merkitystä!

Vierailija

Olen myös samaa mieltä.

Vierailija

Mäkin oon samaa mieltä, mutta olisi silti mukava,että kaikilla Taskareilla olisi omat nimensä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat