Neljän mestarin nimikirjoitukset

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aiotteko mennä pyytämään heiltä nimikirjoituksia tai oletteko saaneet jo joltakin?

Minä ainakin aijon mennä Helsingissä suomalaiseen hakemaan nimmareita. Minulla on jo Kari Korhosen nimmari ja piirustus.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

No enpä hakenut! Tavallaan se nimmari ei minusta ole mitenkään erikoinen asia. Mutta tietysti jos takana on ajatus esim. :

Cavazzano itse kirjotti tän JUST mulle! Niin tietenkin se on sitten hienoa. Ja tietenkin on hienoa, jos osaa arvostaa jo pelkkää nimmaria! :)

Vierailija

mä tuun myös sinne helsingin suomalaiseen kirjakauppaan!

mistä sait korhosen tekemän piirustuksen???

mulla on ennestään jo cavazzanon nimmari

Vierailija

Superhessu kirjoitti:Minullakin on Cavazzanon nimmari jonka sain kirjamessuilta. Korhosen nimmarin sain 2004 päivälehden museosta kun siellä oli ankkapäivät.

Anteeksi. Piti sanoa piirustuksen.

Vierailija

Minullakin on Cavazzanon nimmari jonka sain kirjamessuilta. Korhosen nimmarin sain 2004 päivälehden museosta kun siellä oli ankkapäivät.

Vierailija

Tottakai kävin! Sain nimmarit kaikilta. Upeat piirustukset sain kaikilta muilta, paitsi Korhoselta. Korhonen lopetti just piirrustusten tekemisen, kun oli mun vuoro jonossa :(

Vierailija

....Olin muuten Tampereella. Se *Workshoppi* oli ihan mahtava! Olin Rodriquesin ryhmässä! Tykkäs mun piirustuksista... :B

Vierailija

ankkapäivät??en oo kuullukkaa...onko ne joka vuonna??

mä oon menossa päivälehden museoon nimmarijahdin jälkeen kattomaan mikki hiiri-näyttelyä!

Vierailija

En itsekkään ihan tiedä mitkä ne ovat ja olin silloin aika pieni, mutta piirustuksessa lukee hyvää Ankkapäivää ja minun nimi. Minäkin kävin Mikki näyttelyssä ja se oli hieman lapsellinen, mutta muuten hyvin tehty.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat