Aku Ankan Aikakone 7 : Yksinäinen ratsastaja

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko teillä toi akkari?

mulla on se!ostin vähän aikaa sitten..

oli aika hyvä kirja,siinä oli vain kaksi suomessa jo julkaistua tarinaa ja toinen niistä yksisivuinen :D

ja loput tarinat oli sitten suomessa ennen julkaisemattomia!hyvä juttu!

kannattaa lukea!!!

Sivut

Kommentit (17)

King Henkka
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mielestäni Aikakoneet eivät ole läheskään parhaimpia julkaisuja, mutta kun lukemista kaipaa ja haluaa näitä julkaisuja keräillä jossain määrin niin on tullut nuo hankittua. Osa näistä sarjoista on usein sellaisia, jotka eivät kuulu lempitarinoihini.

Koska kyseisen kirjan lukemisesta on jo suhkot kauan niin muistelisin joka tapauksessa kuitenkin seuraavat sarjat ainakin ihan suht hyviksi: Kultadollarin turnajaiset, Pieni suku preerialla (osat 1 ja 2), Yksinäisen ratsastaja morsian sekä Kohtalon viivakin taisi olla ihan ok. Nuo nyt jäi mieleen tuosta parhaiten ja yleensä ne parhaimmat tarinat jäävät mieleen.

Vierailija

Voikukka kirjoitti:Minulla on muistaakseni kaikki aikakoneet (1-7). Ja mielestäni kirjassa oli hyviä tarinoita. Erityisesti pidin tarinoista Pieni suku preerilla ja Kohti länttä. Myös Yksinäisen ratsastajan morsian oli hyvä. Kyseinen kirjan on muuten tässä vieressäni...

Yksi syy siihen, että pidän Aikakoneista on, että niissä on myös historiaa (tavallaan), joka on mielestäni todella kiinnostavaa.

Vierailija

Minulla on muistaakseni kaikki aikakoneet (1-7). Ja mielestäni kirjassa oli hyviä tarinoita. Erityisesti pidin tarinoista Pieni suku preerilla ja Kohti länttä. Myös Yksinäisen ratsastajan morsian oli hyvä. Kyseinen kirjan on muuten tässä vieressäni...

Vierailija

Ostin sen vain, koska näin siinä Guido Martinan tarinan, jota en ollut ennen lukenut. Tarina itsessään oli ihan kelvollinen, mutta tuote kokonaisuudessaan oli sangen kehno. "Aku Ankan Aikakone"-julkaisut eivät ole koskaan miellyttäneet minua suuresti. Hyvä puoli on kuitenkin se, että vanhoja, ennenjulkaisemattomia tarinoita tulee tällä tavalla julkaistuksi. Saisivat kyllä tehdä viime vuosituhannen julkaisemattomille tarinoille oman julkaisunsa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat