Liity mukaan keskusteluun!

Avaa sanainen arkkusi Aku Ankan keskustelupalstalla ja vaihda muiden käyttäjien kanssa ajatuksia kaikista Ankkamaailmaan ja Disney-sarjakuviin liittyvistä asioista. Keskustelupalsta on auki viikon jokaisena päivänä kello 7-23 välisenä aikana, muina aikoina viestejä voi vain lukea.

Huomio! Pulinat-osiossa on Ankkalinna-toimituksen oma ketju, jota toimitus seuraa.

Muistathan lukea Keskustelualueen säännöt ennen keskustelun aloittamista.

29.4.2013

Onko täällä muita mikronationalistejä?

Mikrovaltiot ovat kuin pieniä valtioita, joita ei ole tunnustettu. Ne saattavat olla joko vakavia tai vitsillä perustettuja.

5.8.2009

Minun mielestäni tämä k.o heppu on huono ankkataiteilija. Perusteluinani käytän hänen tapaansa piirtää todella "lihavia" ja isoja henkilöitä ja tarinoiden kuivuutta nimenomaan tyylin takia. Toivoisin tänne perusteltuja kommentteja ja rakentavaa keskustelua hänestä.

Eilen 19:13

Minäkin olen miettinyt että ryhtyisin kirjoittamaan omia blogitekstejä Aku Ankan nettisivuille? Lukijoiden luomukset-blogissa oli sellainen ohje että lukijoiden omat blogitekstit pitäisi lähettää sähköpostitse.

Eilen 19:42

Seuraavat teemataskarit taitavat ilmestyä syksyllä. Siitä olen ainakin melkoisen varma että tänäkin vuonna ilmestyy jouluaiheinen teemataskari mutta mistä sen tietää.

23.9.2010

Säännöt ovat yksinkertaiset, kysy kolme kysymystä seuraavalta käyttäjältä. Esim. 1. Lempiruokasi? 2. Koska pesit viimeksi hampaat? 3. Mitä teit viimeksi kun olit ulkona?

Seuraava vastaa ja laittaa uudet kolme. Ei mitään tietokilpailukysymyksiä esim. Milloin Carl Barks syntyi tms.

To 11:55

Eli siis olen saanut tuon numeron mutta en löydä sitä mistää joten mistä noita voisi ostaa! Toiseksi 2016 48 ei ikinä saapunut kotiin asti mistä tämä johtuu??

9.12.2009

Sori pitkä otsikko, mutta oli pakko tehdä siitä pitkä, että kaikki ymmärtäisivät tämän tarkoituksen. Eli, keksin tämän Kia Koon topicista, joka oli aika paljon suppeampi, joten koin tehtäväksein tehdä laajemman topicin aiheesta. Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitin, olen tänään vähän sekava.

4.12.2008

No niin, tämän tein, jotta säästyttäisiin yksittäisiltä lehtiarvostelu-keskusteluilta. Ei ole mitään ideaa, kun tehdään jokaisesta lehdestä uusi topic. On jo ennenkin ollut tällä nimellä keskusteluita, mutta niihin on sitten kommentoitu vain siitä yhdestä "uusimmasta" lehdestä.

Kysely
6.11.2009

Tässä nyt olisi tarkoitus keskustella kirjoista niin laajasti kuin suinkin. Eli; kommentteja, arvosteluja, esitelmiä ja ehdotuksia. Voisitte kertoa oletteko itse kiinnostunut kirjan kirjoittamisesta? Itse kirjoitan kirjaa ja se on aika hyvä vaikka itse sanonkin.

30.9.2008

Monipuolista, kiinnostavaa ja hyvätasoista keskustelua musiikista. Vastaaminen yhdellä lauseella äärimmäisen ei-toivottavaa, laajasta aiheesta riittää kyllä puhuttavaa pidempäänkin viestiin.

Apukysymyksiä jumittavan kuulan voiteluun:

17.8.2008

Tiedättekö, mikä on viimeinen taskari, missä on ollut esinäytös. Itselläni ei ole harmainta aavistustakaan.

23.9.2014

Tässä voit suunnitella unelmiesi tarinan, ja minun menee näin:

Pojat lähtisivät takaisin Dellan luokse ja isä paljastuisi.

Aku kävisi äitinsä Hortensian ja isänsä Aaronin luona, Ankanpojat tekisivät taas jotain tuhmaa (vahingossa mieluiten) ja saisivat lähtöpassit.

19.7.2011

Elikkä tässä topicissa kirjoitatte toivejulkaisunne. Liittyen Aku ankkaan tietenkin. Eli minkäteemaisen Teemataskarin haluaisitte, minkälaisia erikois numeroita Aku ankkaan Haluaisitte, Minkälaista tarinaa Taskariin haluaisitte, ja kaikkea sellaista!

18.7.

Elikkäs. Säännöt ovat samanlaiset kuin ennenkin. Ei ylivoimaisia hahmoja eikä roolata toisen hahmolla ilman lupaa. Pelissä ei ole sen kummempaa tavoitetta tai juonta, vaan jokainen saa tehdä hahmollaan mitä lystää. Eiköhän siihen sitten pikkuhiljaa ala juonta kehittyä.

28.7.2010

Siis tässä topicissa annetaan kaksi vaihtoehtoa, ja seuraava käyttäjä vastaa että kumman hän tekisi mielummin. Tässä esimerkki:

1.käyttäjä: Kumman tekisit mielummin, katkaisisit kätesi, vaiko varastaisit rahaa?

4.3.2010

Eli tänne voit kirjoittaa omia tarinoitasi, ja arvostella muiden kirjoittamia tarinoita. Tarinoiden aihe on vapaa. Se voi liittyä siihen mihin sinä sen haluat liittyvän, vaikkapa ankkoihin. Tarinan henkilöt saavat olla itse keksittyjä, tai jonkun toisen tarinan/elokuvan/TV: sarjan henkilöitä.

24.12.2016

Eli tarkoituksena on keksiä itselleen roolihahmo tarusormustenherrasta kaltaisessa fantasiamaailmassa. Teknologia on keskiaikaista, mutta esimerkiksi "Kuolemanvuoria" tai "Ryttylieskalohikäärmeitä" voi olla. Hahmosi voi olla sankari tai pahis, kuningas tai talonpoika, sotilas tai kirjuri.

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 986792
  • Viestiketjuja yhteensä 24705
  • Käyttäjiä yhteensä: 45231
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä8997