Ei varmaan enää kannata yrittää tehdä ennätystä...

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, minun mielestäni ei enää kannata, kun silloin ekalla kerralla tuli liikaa viestejä (ilmeisesti) ja niitten tilalle tulee aika ajoin uusia keskusteluja. Mutta tehkää niinkuin haluatte, itse en EHKÄ enää ota osaa niihin keskusteluihin. Sanokaa oma mielipide kannattaako.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Niin jotkut haluavat kunniaa sillä, että aloittivat keskustelun jossa on paljon kirjoittajia.

Minusta tuollainen on ihan älytöntä, jos tehdään keskustelu, se pitää tehdä aiheesta.

Vierailija

Minusta ennätys keskustelut ovat ihan mukavia, eikä minulla ole mitään niitä vastaan. Voisihan niitä jatkossakin olla!

Vierailija

Mimsku kirjoitti:Niin, minun mielestäni ei enää kannata, kun silloin ekalla kerralla tuli liikaa viestejä (ilmeisesti) ja niitten tilalle tulee aika ajoin uusia keskusteluja. Mutta tehkää niinkuin haluatte, itse en EHKÄ enää ota osaa niihin keskusteluihin. Sanokaa oma mielipide kannattaako.

Sinä et ole tainnut ymmärtää näitä keskustelu asioita...Se ennätys keskustelu on yhä siellä, mutta sinne ei voi kirjoittaa, koska luultavasti se on ollut sopimaton keskustelu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat