Kultaryntäysmitalit jaettu!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ankkalinnassa velloneen Suuren Kultaryntäyksen ansiomitalit on jaettu. Ankkalinnan geologisen instituutin arvomalmiosaston kultajaoksen johtaja V. Iivari Pitsisinkki on komiteoineen saanut arvioitua ahkerimpien mainareiden ansiotaulukon ja määriteltyä myös kaikkien osallistuneiden määrän ja ahkeruuden. Käyttämämme laskentamalli korreloi epälogaritmisesti katkenneiden hakunvarsien tilavuuden kanssa, jutusteli Pitsisinkki tilaisuuden alkajaisiksi leppoisaan tapaansa.

Mitalinjakopuheessaan pormestari Piri Pösö painotti kullan merkitystä Ankkalinnan kansantaloudelle ja huviverokertymälle Tulevan viisivuotissuunnitelmakauden aikana nyt viljellyt menestyksen hedelmät satavat elvyttävinä pisaroina kansalaisten hyvinvoinnin kaukaloon Roope Ankka ei ole enää ainoa merkittävä veronkiertäjä rakkaassa kaupungissamme, sanoi Pösö, vaikka kukaan ei enää kuunnellutkaan.

Ankkalinnan kaupunki toivottaa onnea kaikille Kultaryntäykseen osallistuneille. Nyt jaetut mitalit ovat ainutkertaisia samanlaisia ei jaeta enää koskaan, ja kultaryntäysmitalia kelpaa pitää kunniapaikalla omassa Ankkaprofiilissaan. Olette olleet ensimmäisten joukossa Aku Ankan nettisivuilla!

Voittaja:
1. adz (17 165 oz)

Kommentit (11)

Vierailija

Mulle tuli kans vain pelimitalli jos luki et oon pelannut kaikkia pelejä, mutta kultaryntäysmitallista ei oo tietookaan. :(

Vierailija

Hämäyksen Hurrikaani kirjoitti:Miks tää keskustelu on taas täällä?

Uskon että siksi että täällä on ollut keskustelut tiltissä eli järjestelmävirheessä eilis illasta aamuun, tosin en katsonut kuin välillä, pääsi kommentoimaan vain klikkaamalla top listalla olijoita ja heidän/mun keskuteluaiheita.

Vierailija

Kunniataulukko:1.adz(17 165)2.ojassa(16 072)3.MaTeRe(12 980)4.Rene313,4.v.v.v(12 893)6.Mega-Ankka(11 406)7.Antti68(10 623)8.Sceppu(10 189)9.Iines72(9 636)10.Loimu(8 471).terv.Remy23

Vierailija

Kyllä olen joillakin sen huomannut, muttei itselläni ole. Kiva laittaa tollaisia uutisia,kun kaikki ei mitalia ole vielä edes saanut (tarkoitin tuota ylläpidon viaksi, en sinun, djlordi). Se pistää väkisinkin miettimään, miksen saanut ko. mitallia, ja enkö edes tule saamaan?

Vierailija

Albus kirjoitti:Kyllä olen joillakin sen huomannut, muttei itselläni ole. Kiva laittaa tollaisia uutisia,kun kaikki ei mitalia ole vielä edes saanut (tarkoitin tuota ylläpidon viaksi, en sinun, djlordi). Se pistää väkisinkin miettimään, miksen saanut ko. mitallia, ja enkö edes tule saamaan?

Niinpä, sain 360 oz. ja sillä määrällä pitäis joku mitalli saada!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat