AkuAnkkaMustHave

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joten, tänne voisi pistää albumeita, akkareita, kirjoja, taskareita, kaikkea akuun liittyvää. Itse pistän tähän pari teosta jotka minusta jokaisen aku-fanin pitäisi omistaa, laittakaa mielipiteenne !

Carl Barksin Aku Ankan JuhlaSarjat 1-10, Don Rosan Roope Ankan elämä ja teot, Don Rosan Kymmenen avatarin aarre ja muita DR:n parhaita, Don Rosan Temppeliheroojen kätketty kruunu ja muita DR:n parhaita, Aku Ankan taskukirja 1-10. Pistäkää mielipiteenne ja omat mielestänne olevatr AkuAnkkaMustHave asiat !

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mulla on Aku Ankan juhlasarjat 1-10, Kymmenen avataran aarre, Temppeliherrojen kätketty kruunu, Aku Ankan taskukirja 1-10, Minä Aku Ankka, Minä Roope-setä, Me Tupu Hupu Lupu, Mikin suuret seikkailut, Ankkalinnan säpinät, Mikki Hiiren hatunnosto ja sitten ne suurin osa ilmestyneistä tosi paksuista ankkakirjoista. :D

Vierailija

Miksi juuri täsmälleen nuo Rosa-kirjat? Itelläni on kaikki(Don Rosat). Tuosta Carl Barksista:

Mistä nämä juhlasarjat voisi hankkia? Uutena voi vaan haaveilla?

Jos olisi tarpeeks massii, niin ostaisin kyllä sen *Carl Barksin kootut* -kirjasarjan. Siinähän on kokonaiset kymmenen oopusta!

Vierailija

ihan totta, aku-fani saa olla vaikka asus sillan alla. :D

Kaikesta voi tykätä ilman mitään siihen liittyvää tavaraa.

Kyllähän mäkin tykkään enrique iglesiaksesta eikä mulla oo siitä ees yhtään julistetta. Pelkkä sen levy.

Vierailija

en mä nyt tiädä onks mitään silleen pakko omistaa, mut onhan tietty hyviä teoksia, joita suosittelisin kaikkien luettaviksi

Vierailija

Mun mielestä Roope Ankan Elämä ja Teot ois hyvä omistaa. Niissä on kaikkea olennaista tietoa Ankoista ja niiden historiasta.

Vierailija

93Hurtta93 kirjoitti:Miksi juuri täsmälleen nuo Rosa-kirjat? Itelläni on kaikki(Don Rosat). Tuosta Carl Barksista:<br />

Mistä nämä juhlasarjat voisi hankkia? Uutena voi vaan haaveilla?<br />

<br />

Jos olisi tarpeeks massii, niin ostaisin kyllä sen <b>Carl Barksin kootut</b> -kirjasarjan. Siinähän on kokonaiset kymmenen oopusta!

Itse asiassa 30, maksaa varmaan aika rutosti.

Vierailija

Tuolla oli aiemmin puhetta tästä Carl Barksin kootut -kirjasarjasta. Sillehän kerättiin tilaajia pari vuotta sitten esim. Aku Ankka -lehden sivuilla ja kirjasarjan omilla nettisivuilla. Hinta-arvio oli silloin 1800 euroa, jos oikein muistan (siis kaikki ne 30 osaa).

Tuo kyllä pitäisi olla, mutta enää sitä ei voi tilata. Toivottavasti joskus tulevaisuudessa (kun olen voittanut lotossa rutosti rahaa) tulee uusi mahdollisuus tilata tuo hieno sarja. Liian kallista näin nuorelle ostaa omilla rahoilla tuollainen mestarillinen sarja (eikä kirjastoissakaan taida olla saatavilla).

Ja sitten asiaan.. Jokaisella Aku Ankka -fanilla tulisi tietenkin olla Aku Ankka -lehden kestotilaus, Minä Aku Ankka -jättikirja ja intoa olla kiinnostunut koko Ankkauniversumista mahdollisimman monipuolisesti.

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:

93Hurtta93 kirjoitti:Miksi juuri täsmälleen nuo Rosa-kirjat? Itelläni on kaikki(Don Rosat). Tuosta Carl Barksista:&lt;br /&gt;<br />

Mistä nämä juhlasarjat voisi hankkia? Uutena voi vaan haaveilla?&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Jos olisi tarpeeks massii, niin ostaisin kyllä sen &lt;b&gt;Carl Barksin kootut&lt;/b&gt; -kirjasarjan. Siinähän on kokonaiset kymmenen oopusta!

Itse asiassa 30, maksaa varmaan aika rutosti.

Ahaa. Niin sitten siinä oli kolme osaa jossa kaikissa 10 kirjaa. Niinkö se sitten meni?

Maksaa jotain yli 1000¬ Enkä tiiä saako sitä enää suomesta :,(

Mut ei kyllä olis rahaakaan siihen...

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Mun mielestä Roope Ankan Elämä ja Teot ois hyvä omistaa. Niissä on kaikkea olennaista tietoa Ankoista ja niiden historiasta.

mulla on se.

Vierailija

Jotta olisi Aku Ankka-fani, tarvitseeko edes omistaa mitään. Aku-fanina oleminen on ihan ilmaista. Voihan sitä esim. kirjastostakin lainailla. Joten sanon: Ankka-fanina ei tarvitse omistaa mitään!!!

Vierailija

No olishan se hyvä jos omistais Roope Ankan elämä ja teot kirjoista ainakin ykkösen ja Ankalliskirjaston kirjat(itselläni niitä ei valitettavasti ole).

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat