Tony Strobl

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Pidättekö hänen piirrostyylistään? Minun mielestä se on aika sotkuista!

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Stroblin piirtotyyli ei todellakaan lukeudu lempipiirtäjiini. En pidä pätkän vertaa hänen piirrostyylistään, se on liian kulmikasta, kuten jo joku taisi sanoakin.

Vierailija

Jälki saattaa olla sotkuista koska 60-luvun puolessa välissä ja lopulla Tonyhan piiri jotain 5 sivua päivässä! Ihan kuin hutaistu! 50-luvun sarjat taas ovat minun mielestäni parhaita esim. Laiva vailla miehistöä. Silloin Strobl oli hyvä! Tosi hyvä!

Vierailija

No onhan hän ihan hyvä. Monien mielestä legendaarinen, mutta hän piirtää aika kulmikkaasti. Ainakin niitä mitä olen lukenut. Tai siis se yksi tarina oli sellainen, muut ihan kohtuullisen hyviä.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ns. alku aikojen "vanhan koulukunnan" piirtäjiä, mutta en siltikään pidä hänen piirrostyylistään. Se nimittäin on aika jäykkää ja hieman suttuista, eli huonoimpia omasta mielestäni.

Mutta hänen puolustuksekseen on sanottava, että on hänen jälki kuitenkin hiukan parempaa kuin esim. Bernadon "pystynokka-tyyli"!

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Itse asiassa en ole lukenut kamalan paljoa hänen sarjojaan, onhan se tyyli ihan OK, muttei lukeudu lamppareihini. Hahmot ovat vähän tönkköjä, toisaalta... Njaa, hänen tyyliään on vaikea kuvata :o

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat