Akkarin taskukirja tilaustuotteeksi!!!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mitä mieltä olette, pitäisikö teidän mielestä Aku Ankan taskukirjaa saada tilata kotiin? Itse tilaisin, jos olisi mahdollista. Samoin Aku Ankan satasivuiset.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Knight Rider kirjoitti:

Tuiskis86 kirjoitti:Mitä mieltä olette, pitäisikö teidän mielestä Aku Ankan taskukirjaa saada tilata kotiin? Itse tilaisin, jos olisi mahdollista. Samoin Aku Ankan satasivuiset.

<br />

Tietääkseni taskaria voi tilata kotiin.

ei sitä voi tilata kotiin siis taskaria pystyiskin

Vierailija

Sitä olis kiva tilata mutta se olis aika kallista koska tulis tuplia,se ei mahtuisi kaikkien posti luukuista sisään(esim kerrostaloissa tai umpinaisessa postilaatikossa jonka voi lukita) ja missä lukisi tilaajan nimi koska taka kannessa on seuraavan numeron kansikuva(kaikissa paitsi tuplissa)

Vierailija

Tuiskis86 kirjoitti:Mitä mieltä olette, pitäisikö teidän mielestä Aku Ankan taskukirjaa saada tilata kotiin? Itse tilaisin, jos olisi mahdollista. Samoin Aku Ankan satasivuiset.

Mä en ainakaan tilais, sillä kyl mä nyt ainakin kerran kuussa pystyn ostamaan sen kun meen mukaan kauppaa. En siks tilais koska se saattasis olla kalliimpaa ja mä en ainakaan tykkäis jos sen takana olis tilausnumero ja nimi. Muuten ne ei olis yhtä arvokkaita.

Vierailija

no jos sen pystyis tilata nii miksei siit kerrottais tääl aku ankan sivuil?????????????????? olis kyl hyvä jos pystyis tilaamaan

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat