Aiotko mennä katsomaan "neljää mestaria"?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Aiotko mennä tapaamaan/katsomaan neljää mestaria; César Feriolia, Paco Rodriquesia, Wanda Gattinoa ja Kari Korhosta?

Minä menen lauantaina *Tampereelle* nimikirjoituksenjako tilaisuuteen :D Mitäs pidätte näistä piirtäjistä? Minusta ne on hyviä piirtäjiä. (vaikkakin Rosa vie aina voiton)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

mac ducky kirjoitti:Valitettavasti en asu Tampereella muuten hakisin<br />

<p />

<br />

:(

En mäkään asu Tampereella, mutta ei täältä oo niin hirveen pitkä matka sinne. :) Jos Rosa tulis helsinkiin niin meinisin, vaikka se onkin tosi kaukana. Junalla isukin kanssa :D

Vierailija

No jos Rosa tulisi hesaan niin kyllä sinne silloin menisin pitkänkin matkan päästä, mutta hän ei ole tietääkseni lähiaikoina tulossa. Miksei mitään kivaa voi tapahtuu koskaan Turus...

Tää on muuten mun 500. viesti! Jihuu!

Vierailija

M.Malfoy kirjoitti:No jos Rosa tulisi hesaan niin kyllä sinne silloin menisin pitkänkin matkan päästä, mutta hän ei ole tietääkseni lähiaikoina tulossa. Miksei mitään kivaa voi tapahtuu koskaan Turus...<br />

<br />

Ei ookkaan tulossa. Ja mähän lentäsin kun leppäkeihäs jos Don Rosa tulis...

Vierailija

93Hurtta93 kirjoitti:

M.Malfoy kirjoitti:No jos Rosa tulisi hesaan niin kyllä sinne silloin menisin pitkänkin matkan päästä, mutta hän ei ole tietääkseni lähiaikoina tulossa. Miksei mitään kivaa voi tapahtuu koskaan Turus...&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Ei ookkaan tulossa. Ja mähän lentäsin kun leppäkeihäs jos Don Rosa tulis...

samoin. Asun aika kaukana Hesasta ja Tampereelta, niin en oo menossa. Outoihin aikoihin akkarin mukaan ovat tavattavissa...

Vierailija

Mäkin menen huomenna junalla Hesaan:). Ja näin Don Rosankin silloin kun hän kävi täällä Suomessa viime vuonna.

Vierailija

Olisin mennyt huomenna katsomaan "mestareita",mutta meillä on siihen aikaan vielä koulua.....että tosi kiva.....:(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat