TULE TÄNNE! aiheena: mikä potuttaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mua ärsyttää se kun yleensä Mikki Hiiri niissä salapoliisi-tarinoissa käy yleensä näin esimerkiksi:

Mikki on aivan ihmeissään eikä millään tiedä kuka rosvo on, sitten hän saa pientä vihiä jostain ja menee esim. katsomaan juuri löytämänsä rosvojen tukikohdan kattoikkunasta ja siellä rosvot ovat ja heti kun mikki alkaa salakuunnella niin rosvot alkavat ihan yhtäkkiä selittämään toisilleensa heidän juontaan esimerkiksi näin: oli kyllä todella hyvä suunnitelma ryöstää pankki ja laittaa rahat kassakaappiin jonka salakoodi on 14567 hehehe mikki ei ikinä saa selville tätä! heh heh heh!

-----------------------------------------------------

No niin eikös tommoinen olekin ärsyttävää? Ketkä ovat samaa mieltä?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

gare kirjoitti:Muutenkin tyhmä aiheen nimi:<br />

TULE TÄNNE! aiheena: mikä potuttaa?

En voinu laittaa nimeks mitään 'Mikä V******?' kun on sentään aku ankan sivut ja 'mikä potuttaa' kuulostaa niin tyhmältä joten lisäsin alkuun 'tule tänne!'... Ja sen pituinen se!

Vierailija

Mua ärsyttää IINES!En voi edes sanoin kuvailla miten paljon mua se ärsyttää..........Se patistaa akun aina kevätsiivoukseen yms. hommiin orjaksi,eikä ole edes lopputulokseen tyytyväinen,ja jos aku juttelee jollekin naiselle,niin iines lyö kaulimella päähän,ja sitte iines ite aina lepertelee hannun ja muiden hyväkkäiden kanssa, ja akulla ei saisi olla siihen mitää sanomista.Ja sitten jos akun pitää valita futismatsin ja jonkun iineksen naiskerhon tanssiaisten välillä,niin aku saa käsilaukusta päähän jos se ei valitse tanssiaisia!!Aaaaarrgghhhh

Tiiätte varmaan mitä tarkotan... :@ :D

Vierailija

salama kirjoitti:

Ankka-Paisti kirjoitti:Eli mua ärsyttää se kun yleensä Mikki Hiiri niissä salapoliisi-tarinoissa käy yleensä näin esimerkiksi:&lt;br /&gt;<br />

Mikki on aivan ihmeissään eikä millään tiedä kuka rosvo on, sitten hän saa pientä vihiä jostain ja menee esim. katsomaan juuri löytämänsä rosvojen tukikohdan kattoikkunasta ja siellä rosvot ovat ja heti kun mikki alkaa salakuunnella niin rosvot alkavat ihan yhtäkkiä selittämään toisilleensa heidän juontaan esimerkiksi näin: oli kyllä todella hyvä suunnitelma ryöstää pankki ja laittaa rahat kassakaappiin jonka salakoodi on 14567 hehehe mikki ei ikinä saa selville tätä! heh heh heh!&lt;br /&gt;<br />

&lt;hr /&gt;<br />

Niin se on ärsyttävää

Se on tosi ÄRSYTTÄVÄÄ!

Vierailija

Aatuli kirjoitti:

salama kirjoitti:

Ankka-Paisti kirjoitti:Eli mua ärsyttää se kun yleensä Mikki Hiiri niissä salapoliisi-tarinoissa käy yleensä näin esimerkiksi:&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Mikki on aivan ihmeissään eikä millään tiedä kuka rosvo on, sitten hän saa pientä vihiä jostain ja menee esim. katsomaan juuri löytämänsä rosvojen tukikohdan kattoikkunasta ja siellä rosvot ovat ja heti kun mikki alkaa salakuunnella niin rosvot alkavat ihan yhtäkkiä selittämään toisilleensa heidän juontaan esimerkiksi näin: oli kyllä todella hyvä suunnitelma ryöstää pankki ja laittaa rahat kassakaappiin jonka salakoodi on 14567 hehehe mikki ei ikinä saa selville tätä! heh heh heh!&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

&amp;lt;hr /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />

Niin se on ärsyttävää

Se on tosi ÄRSYTTÄVÄÄ!

Aivan sitä enempää ei voisi ärsyttää.

Vierailija

Ankka-Paisti kirjoitti:Eli mua ärsyttää se kun yleensä Mikki Hiiri niissä salapoliisi-tarinoissa käy yleensä näin esimerkiksi:<br />

Mikki on aivan ihmeissään eikä millään tiedä kuka rosvo on, sitten hän saa pientä vihiä jostain ja menee esim. katsomaan juuri löytämänsä rosvojen tukikohdan kattoikkunasta ja siellä rosvot ovat ja heti kun mikki alkaa salakuunnella niin rosvot alkavat ihan yhtäkkiä selittämään toisilleensa heidän juontaan esimerkiksi näin: oli kyllä todella hyvä suunnitelma ryöstää pankki ja laittaa rahat kassakaappiin jonka salakoodi on 14567 hehehe mikki ei ikinä saa selville tätä! heh heh heh!<br />

<hr />

Niin se on ärsyttävää

Vierailija

Justiinsa! Mikki-tarinoissa on aina sama juoni ja on tosi raivostuttavaa että roistot aina puhuun ääneen suunnitelmistaan. Oikeassa elämässä ei olisi paljonkaan todennäköistä, että juuri kun joku olisi salakuuntelemassa, niin rosvo mietiskelisi kovaan ääneen, että mikä on suunnitelma, ja miten toimitaan nyt, kun on ilmennyt ongelmia. (esim."Viiden vuoden työn jälkeen keksin muodonmuuntimeni ja nyt koko Ankkalinna on otteessani! Mutta ikävä vain, että sen vaikutus kestää vain kaksi vuorokautta, joten minun täytyy vaatia lunnaat nopeasti, ja paeta Ankkarian saarille, missä uusi nimeni on Kyösti Korppu ja osoitteeni on Purkkakuja 6...")

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat