jatkuu ensi numerossa!

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

silakka313 kirjoitti:ei olekkin ärsyttävää kun akunlehteen tulee sarja joka jatkuu ensi numerossa?kun mä lähdin espanjaan niin mun mummo sai asunnon avaimet koska se kävi ruokkii kissat ja kalat niin se kävi myös postin ja se oli hävittänyt sen akulehden. onko joku samaa mieltä.anteeksi kun panin tän keräily foorumiin. en keksinyt muuta foorumia jonne tän panis

Olen samaa mielta kuin meki låhdettiin

Espaijaan , mutta mummoni sääst ilehdet :)

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Jatkosarjat on aivan kunkkuja. Ilman niitä Akkari ei ois mitään, ilman niitä ilmestyis vaan lyhyitä sarjoja. Harmi kun niitä on nykyään vähemmän kuin ennen.

Vierailija

jatko-sarjat on huonoja kun unohtaa jo sit ens viikol mitä oli viikko sitten lukenu :(

en yleensä ees lue jatkosarjoja

Vierailija

Minun mielestä jatkosarjat ovat parhaimpia koko lehdessä! Siten voi innolla odottaa ensi viikkoon, kun jatko-osaan on tullut jatkoa. Esimerkiksi Don Rosan kolmiosaiset jatkosarjat ovat ihan huippuja. Olen siis suomeksi sanottuna sitä mieltä, että Akkari ei olisi läheskään niin hyvä ilman jatkosarjoja. Eikö olisikin tylsää, jos Aku Ankassa ei olisi koskaan jännittäviä jatkosarjoja vaan aina niitä tavallisia yksisarjaisia? Sitä paitsi, kaikista parhaiten tehdyt sarjat ovat jatkosarjoja.

Vierailija

Jatkosarjat on tosi hyviä! Ensinnäkin ne on pitkiä. Ja Aku Ankkaan ei mahdu niin pitkä tarina joten sen on pakko olla jatkosarja.

Vierailija

Mary-Kate kirjoitti:Minun mielestä jatkosarjat ovat parhaimpia koko lehdessä! Siten voi innolla odottaa ensi viikkoon, kun jatko-osaan on tullut jatkoa. Esimerkiksi Don Rosan kolmiosaiset jatkosarjat ovat ihan huippuja. Olen siis suomeksi sanottuna sitä mieltä, että Akkari ei olisi läheskään niin hyvä ilman jatkosarjoja. Eikö olisikin tylsää, jos Aku Ankassa ei olisi koskaan jännittäviä jatkosarjoja vaan aina niitä tavallisia yksisarjaisia? Sitä paitsi, kaikista parhaiten tehdyt sarjat ovat jatkosarjoja.

Niin juuri mutta se harmittaa jos joku osa on hävinnyt

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat